الکامپ 96/ گزارش تصویری فارنت از حواشی روز سوم نمایشگاه

مانند دو روز گذشته، امروز هم چند عکس حاشیه‌ای از نمایشگاه الکامپ بیست‌وسوم را برای شما آماده کرده‌ایم تا کمی با حال‌وهوای آن آشنایی پیدا کنید.

1

طبق روال تقریباً همه‌ی نمایشگاه‌های ایران، اپراتورها در الکامپ ۲۳ نیز اقدام به توزیع سیم‌کارت رایگان می‌کردند. این بار نوبت رایتل بود تا با ارائه‌ی سیم‌کارت دیتای رایگان، موجب تشکیل صفی که در تصویر مشاهده می‌کنید شود. البته سایه‌بان‌هایی از مردم دربرابر نور آفتاب محافظت می‌کرد.

نمونه‌ی دیگری از پوشش‌های مبدل برای جلب توجه بازدیدکنندگان.

برخی هم به این شیوه سعی در تنوع‌بخشی به فعالیت‌های خود در نمایشگاه داشتند: کلاس آموزشی فشرده در خلال شلوغی، گرمای هوا و کمبود فضا.

یکی از غرفه‌ها که با طراحی متفاوت خود، توجه رهگذران را جلب می‌کرد.

و البته حضور استیو جابز مقوایی در نمایشگاه امسال!

مهم‌ترین سوژه‌ی امروز هم می‌تواند بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه‌ها باشد. ازدحام خبرنگاران باعث می‌شد تا بازدیدکنندگان کنجکاو شوند و حلقه‌ی دور وزیر بزرگ‌تر شود.

در سالن رایتل به ویندوزهای اکتیو نشده نیز برخوردیم:

کاش درب خروجی نمایشگاه از سال آینده از این دستگاه‌های مفید داشته باشد؛ البته شاید گام اول جدا کردن درب ورودی و خروجی باشد!

در گرمای نمایشگاه، ازدحام جمعیت و آلودگی صوتی ناشی از تبلیغات و مسابقه‌ها گاهی نمی‌توان چنین انتظاراتی داشت:

وزیر صنعت در حال جابجایی میان سالن‌ها:

و البته از نکات مثبتی مثل سطل تفکیک زباله‌ها هم نمی‌توان گذشت:

«جایزه» و «رایگان» دو کلمه محبوب و مخاطب جذب‌کن پرکاربرد در الکامپ!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    عالی خسته نباشید