اپ‌نت: آلیس در مکعب! Alice in Cube

بازسازی داستان آلیس در سرزمین عجایب در قالب بازی معمایی Alice In Cube می‌تواند یک تجربه مهیج برای گوشی‌های هوشمند باشد. این بازی توسط استودیوی Kim TaeWoo طراحی و عرضه شده است.

0

آلیس در این ماجرا درون یک مکعب اسیر شده است و شما باید با گذراندن هر مرحله او را به رهایی نزدیکتر کنید. رهایی از هر مکعب در هر مرحله دارای چالشی متفاوت است و بازیکن باید کنترل مکعب را با حرکت دادن آن در سه جهت افقی و عمودی و مایل به دست بگیرد. برای هر مرحله یک هدف و مکاان نهایی مشخص شده است که باید با حرکت دادن مکعب آلیس را به آنجا برسانید.

این مکعب‌ها به صورت مارپیچ پیش روی آلیس قرار گرفتند که هر مکعب چالشی متفاوت و مهیج دارد و گذشتن از ده‌ها مرحله می‌تواند چندین ساعت کاربر را درگیر خودش کند. مکعب‌ها درون قضا معلق می‌باشند پس برای رسیدن به نقطه نهایی اینکه تنها آلیس را کنترل نمایید کافی نیست. حرکات مکعب نیز به خودی خود برای شما چالش را هیجان‌انگیزتر می‌کند. این نیز پایان ماجرا نبوده چرا که هر مکعب داستان پس زمینه خود را داشته و باید ماموریتی را پیرامون آن داستان درون مکعب انجام داده و در نهایت آلیس را به نقطه تعیین شده برسانید. موسیقی جذاب و گرافیک بالای Alice In Cube از نقاط قوت و جذاب آن به شمار می‌رود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.