اپ‌نت؛ اپلیکیشن رسمی الکامپ 1396/ در نمایشگاه گم نشوید!

بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ از امروز جمعه تا دوشنبه دوم تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. اپلیکیشن نسخه بازدیدکنندگان نمایشگاه برای بازدید هر چه بهتر و راحت‌تر بازدیدکنندگان منتشر شده است که در این مطلب به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت.

2

این حرف را قبول داشته باشیم یا نه به نظرم تاثیری در درست بودن آن ندارد! نمایشگاه رفتن یا بهتر بگویم درست نمایشگاه رفتن یا اصلا درست بازدید کردن از یک نمایشگاه به برنامه‌ریزی خوب نیاز دارد. این برنامه‌ریزی مطمئنا با استفاده از اطلاعاتی فراهم می‌شود که از سوی برگزارکنندگان آن در اختیار شما قرار می‌گیردکه در قالب اپلیکیشن، نقشه و .. انجام می‌شود.

اپلیکیشن الکامپ 1396 در واقع یک اپلیکیشن مستقل نیست و در قالب اپلیکیشن نمایشگاهی Appex عرضه شده است. در واقع با نصب این اپلیکیشن می‌توانید اطلاعات نمایشگاه‌های اتی برگزار شده در هر شهر و استانی را دریافت کنید. ظاهار تنها نسخه اندروید این اپلیکیشن عرضه شده که می‌توانید با استفاده از لینک پائین آن را از کافه بازار دریافت کنید.پس از نصب اپلیکیشن و بلافاصله پس از باز کردن آن بایستی با انتخاب شهر تهران در بخش نمایشگاه‌های در حال برگزاری ، نمایشگاه الکامپ را انتخاب کنید. پس از ان برای استفاده از امکانات اپلیکیشن و اطلاعات موجود بر روی ان بهتر است ثبت نام کنید. برای این کار از دکمه موجود در پائین صفحه می‌توانید استفاده کنید و یا به منوی سمت راست اپلیکیشن بروید.

پس از ثبت نام می‌توانید به اطلاعات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در بخش گروه‌بندی، نقشه نمایشگاه و اطلاعات بازدید خود از غرفه‌ها دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن اگرچه از نظر اعلام امکانات و به ظاهر امکانات مناسبی دارد اما می‌توان گفت پیچیده و برخی امکانات آن عملا غیرقابل استفاده‌اند. در بخش گروه‌بندی اگر چه می‌توانید به لیست شرکت‌ها و امکان مسیریابی دسترسی پیدا کنید اما خبری از دسته‌بندی خاص یا امکان جستجو میان نام شرکت‌ها در این صفحه نیست و برای این کار باید از آیکون ذره‌بین در صفحه اول بهره ببرید و مستقیم سراغ شرکت خود بروید.

با استفاده از این اپلیکیشن بازدیدکنندگان می‌توانند با جستجو بر روی نقشه نمایشگاه، غرفه مورد نظر خود را یافته و از مسیریابی سیستم برای دسترسی آسان و سریع به هدف خود برسند. اما در بخش نقشه نمایشگاه در کمال تعجب در بدو ورود نقشه نمایشگاه شهر آفتاب به چشم می‌خورد و حتی پس از روشن کردن GPS و مشخص شدن محل همچنان قادر به دیدن نقشه نمایشگاه (مانند آن چیزی که در نمایشگاه شهر آفتاب شاهد هستیم) نیستیم!. البته احتمالا این موضوع ممکن است در روزهای اتی برطرف شود.

در عین حال اپلیکیشن از اطلاعات ثبت شده شما بارکدی تولید می‌کنند که غرفه داران با اسکن کردن این بارکد می‌توانند اطلاعات آنها را برای تماس‌های بعدی ثبت و ذخیره نمایند.

از جمله سایر امکانات این اپلیکیشن می‌توان به امکان یادداشت‌برداری صوتی و تصویری از غرفه‌های بازدید شده و ثبت لیست آنها اشاره کرد که می‌تواند شما را از بازدید کامل غرفه‌های مورد علاقه خود مطمئن کند. اپلیکیشن رسمی نمایشگاه الکامپ را می‌توانید از کافه‌بازار دریافت کنید.

 

منبع Farnet
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. امیر می‌گوید

    والا تا جایی که میدونم واسه اپلیکیشن نمایشگاه نمیان یه پلتفرم راه بندازن هی هر ماه یه نمایشگاه جدید توش اجرا کنن. هر نمایشگاه باید اپلیکیشن اختصاصی خودش رو داشته باشه که از ماهها قبل کار کنه حتی

  2. محسن می‌گوید

    خیلی چرته!