بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ رسما آغاز به کار کرد

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکامپ از صبح امروز 30 تیرماه آغاز به کار کرد. این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران نیز محسوب می‌شود، تا دوم مردادماه امسال از ساعت 10 تا 18 برگزار می‌شود.

0

آیین افتتاحیه این نمایشگاه با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور و ناصر علی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در ورودی سالن 37 برگزار شد.

در این رویداد که به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود بیش از 800 شرکت داخلی و خارجی از 20 کشور جهان در فضایی بالغ بر 60 هزار متر مربع (32 هزار متر مربع فضای مفید نمایشگاهی) آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند.

در این نمایشگاه همچنین برای سومین سال متوالی، استارتاپ‌ها با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فرصت حضور در الکامپ را یافته‌اند. 340 استارتاپ از سراسر کشور در بخش الکام‌استارز امسال، در سالن 8 و 9 در فضایی بالغ بر 7 هزار متر مربع، حضور یافته و علاوه بر معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به بازدیدکنندگان، با منتورها (مربیان و افراد باتجربه حوزه کسب و کار) و سرمایه‌گذاران نیز ملاقات می‌کنند.

دستگاه‌های دولتی نیز در سالن 41A حضور دارند و بنا بر اعلام محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است فاز سوم و نهایی شبکه ملی اطلاعات در الکامپ رونمایی شود.

نخستین همایش رسمی الکامپ نیز امسال با عنوان «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» یکم مردادماه در حاشیه نمایشگاه برگزار شده و قرار است مدیران ارشد وزارت ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فاوای کشور، درباره آینده 8 محور تجارت الکترونیکی، اینترنت، اپلیکیشن، استارتاپ، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه بحث و تبادل نظر کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.