یک قاچاقچی در حال ورود به چین با 102 آیفون چسبیده به بدنش دستگیر شد!

یک قاچاقچی خانم بلندپرواز درحالی که قصد داشت 102 آیفون را به‌صورت غیرقانونی به چین وارد کند توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

0

این خانم که «زن آهنی» یا female Iron Man لقب داشت درحالی دستگیر شد که مسئولان امنیتی متوجه برجستگی‌های غیرمعمولی اطراف بدن او شدند. به گزارش XMNN ماموران تفتیش بدنی که ابتدا شک کردند چرا این خانم بیش از حد نیاز لباس پوشیده او را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند 102 دستگاه آیفون به همراه 15 ساعت لوکس به بدن این خانم متصل شده است! این اجناس در پلاستیک پیچیده شده و مجموعاً وزنی در حدود 20 کیلوگرم داشتند!

گفتنی است با وجود این‌که اپل مدت‌هاست آیفون را به‌صورت رسمی در چین می‌فروشد از آن‌جا که به دلیل مالیات و عوارض قیمت آیفون در چین حدود 30 درصد نسبت به کشورهای همسایه بیشتر است کماکان قاچاق آیفون در این کشور رواج دارد و ظاهراً دولت چین نیز مانند ایران در جلوگیری از این قاچاق‌ها چندان موفق نبوده است.

پیش از این نیز افسران شنژن چین موارد مشابهی را با حدود 80 تا 94 آیفون در سال‌های پیش دستگیر کرده بودند اما ظاهراً این خانم رکوردشکنی کرده و از آن‌جا که جثه کوچکی نیز داشته موفق شده 102 آیفون را به بدن خود متصل کند. شاید چیزی که او را لو داده پوشیدن این‌همه لباس آن هم در گرمای تابستان بوده باشد!

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.