مدیرعامل HMD Global این شرکت را ترک کرد

امروز یک خبر غیرمنتظره از سوی HMD Global شرکت مادر گوشی‌های نوکیا منتشر شد: مدیرعامل این شرکت «آرتو نوملا» تصمیم به کناره‌گیری گرفته است.

0

با جدایی مدیرعامل این شرکت آرتو نوملا حالا فلورین سیچ جایگزین او خواهد شد. آرتو نوملا نقش کلیدی در تأسیس HMD Global، جمع‌آوری تیم متخصصین و همچنین عرضه اولین محصولات این شرکت داشته است.

این خبر درست در حالی منتشر شده است که شایعات در مورد پرچم‌دار جدید نوکیا با نام Nokia 8 به اوج خود رسیده است. نوکیا 8 قرار است اولین پرچم‌دار اندرویدی نوکیا باشد که با اسنپ‌دراگون 835 و دوربین دوگانه زایس به بازار عرضه خواهد شد. تصویر زیر نیز به‌تازگی از نوکیا 8 به بیرون درز کرده است.

نوملا پیش از این اعلام کرده بود که دوست ندارد گوشی‌های نوکیا مانند سایرین درگیر رقابت‌های اعداد و مگاپیکسل‌ها شود و بیشتر هدف او تمرکز بر روی تجربه کاربری ارزشمند و بدون دردسر است. در حال حاضر دلیل اصلی کناره‌گیری نوملا مشخص نیست و تصمیم شخصی دلیل این کناره‌گیری اعلام شده است.

در حال حاضر گوشی نوکیا 6 بهترین گوشی نوکیا محسوب می‌شود که با قیمت 230 دلار به عنوان یک میان‌رده ارزان‌قیمت به بازار عرضه شده اما در بازار کشور ما با قیمتی بین یک میلیون و 150 تا یک میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.