موتو زد سرانجام به اندروید 7.1.1 آپدیت شد

سرانجام موتورولا همان‌طور که قول داده بود پرچم‌دار خود موتو زد را به اندروید 7.1.1 آپدیت کرد.

2

این پرچم‌دار ماژولار موتورولا سال گذشته ابتدا با اندروید 6.0 مارشلمو به بازار عرضه شد و سپس چند ماه بعد آپدیت اندروید 7.0 نوقا را دریافت کرد.با وجود این‌که بسیاری از تولیدکنندگان از ارتقای گوشی‌های خود به اندروید 7.1.1 خودداری کرده و منتظر نسخه نهایی Android O هستند موتورولا موتو زد را امروز به اندروید 7.1.1 آپدیت کرده است.

اگر شما هم از کاربران این گوشی زیبا هستید ابتدا مطمئن شوید که به اتصال پرسرعت متصل بوده و گوشی شما حداقل 50 درصد شارژ دارد سپس می‌توانید برای بررسی دستی عرضه آپدیت از تنظیمات وارد About Phone شده و Software Update را پیدا کنید. آپدیت از اندروید 7.0 به 7.1.1 حدود ده تا 15 دقیقه زمان نیاز دارد. این آپدیت وصله‌های امنیتی جدید تیرماه را به همراه اپلیکیشن گفتگوی ویدئویی Duo، امکان ارسال تصاویر متحرک GIF مستقیماً از کیبورد دستگاه در اپ‌هایی مانند Google Allo، مسنجر گوگل و Hangouts، امکان استفاده از آیکن‌های دایره‌ای و … را به همراه خواهد آورد.

گفتنی است موتورولا قصد دارد به زودی جانشین این گوشی را با نام Moto Z2 عرضه کند که ماژول‌های جدید آن را نیز چندی پیش معرفی کرد. خبر خوب این‌که تمامی ماژول‌های جدید و قدیمی با تمامی نسخه‌های موتو زد سازگار خواهند بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. محمد می‌گوید

    سرعتش فوق العاده بیشتر میشه حتما نسب کنین

    1. مصطفی می‌گوید

      برا من هیچ آپدیتی پیدا نمیکنه.
      با فیلترشکنها (و وی پی ان)ی مختلف امتحان کردم، ۷.۰ هست و آپدیت جدیدی پیدا نمیکنه. ینی میگه Your software is up to date.