16 میلیون نفر قسمت اول فصل هفتم «بازی تخت و تاج» را تماشا کرده‌اند

با آغاز هفتمین فصل از سریال محبوب بازی تخت و تاج، رکوردشکنی‌های این سریال نیز شروع شد، باخبر شدیم 16 میلیون نفر قسمت اول فصل هفتم «بازی تخت و تاج» را تماشا کرده‌اند.

0

هفتمین فصل از سریال بازی تخت و تاج با تاخیری سه ماهه پخش شد اما ظاهرا این تاخیر چیزی از هواداران آن کم نکرده است و اولین قسمت از هفتمین فصل این سریال حتی از آخرین قسمت فصل ششم آن هم مخاطب بیشتری داشته است.

بر اساس آماری که HBO منتشر کرده است اولین قسمت از هفتمین فصل سریال بازی تخت و تاج که Dragonstone نام دارد در مجموع چیزی حدود 16 میلیون بازدید کننده داشته در حالی که آخرین قسمت از فصل ششم این سریال 8.89 میلیون نفر مخاطب داشته است.

این امر باعث شده است اولین قسمت از هفتمین فصل سریال بازی تاج و تخت به عنوان پرمخاطب‌ترین قسمت این سریال در تمامی فصل‌ها شناخته شود. اولین قسمت از هفتمین فصل سریال بازی تخت و تاچ چیزی حدود 10.1 میلیون نفر مخاطب داشته است که به صورت زنده این سریال را تماشا کرده‌اند. حدود ۶ میلیون نفر نیز از سرویس‌های استریم برای مشاهده این سریال استفاده کرده‌اند و با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت در مجموع 16 میلیون نفر اولین قسمت هفتمین فصل این سریال را مشاهده کرده‌اند.

سریال بازی تخت و تاج از آن دسته سریال‌هایی است که توانسته است از ابتدای نمایش خود تاکنون همواره مخاطبین بیشتری کسب کند. جالب است بدانید اولین قسمت از این سریال که حدود هفت سال پیش به نمایش گذاشته شده بود توانست تنها 2.22 میلیون نفر مخاطب داشته باشد.

با توجه به اینکه اولین قسمت از هفتمین فصل سریال بازی تخت و تاج پخش شده است و تنها 6 قسمت دیگر را در این فصل شاهد خواهیم بود انتظار می‌رود تا در قسمت‌های آینده شاهد افزایش آمار بازدید کنندگان این سریال پرطرفدار باشیم.

نقد و بررسی  فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت را در این مطلب می‌توانید بخوانید

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.