فروش گلکسی اس 8 تاکنون 15 درصد بهتر از گلکسی اس 7 بوده است

سامسونگ ثابت کرده که تخصص ویژه‌ای در فروش گوشی‌های پرچمدار دارد، آمار هم این امر را تایید می‌کند و حالا مشخص شده که فروش گلکسی اس 8 تاکنون 15 درصد بهتر از گلکسی اس 7 بوده است.

0

گلکسی‌های اس 8 حسابی توانسته‌اند جای خود را در دل هواداران سامسونگ باز کنند. این امر باعث شد تا سامسونگ تنها در یک ماه پس از عرض گلکسی‌های اس 8، اعلام کند که توانسته است 5 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را به فروش برساند.

از طرف دیگر شایع شده بود که این فروش تنها مربوط به ماه اول عرضه گلکسی‌های اس 8 بوده است و فروش پرچمداران سامسونگ با رکود روبرو شده است، حتی گفته می‌شد گلکسی‌های اس 8 نتوانسته‌اند به میزان فروش گلکسی‌های اس 7 در همین بازه زمانی دست پیدا کنند. اما از قرار معلوم این حرف‌ها شایعه‌ای بیش نبوده است و گلکسی‌های اس 8 سامسونگ با قدرت هر چه بیشتر در بازار یکه‌تازی می‌کنند.

در همین راستا مدیر عامل سامسونگ آقای DJ Koh، در کنفرانسی در تایپه اعلام کرد که در حال حاضر فروش گلکسی‌های اس 8 نسبت به گلکسی‌های اس 7 کمتر نبوده است که هیچ، بلکه بیشتر هم بوده است و گلکسی‌های اس 8 به میزان 15 درصد فروش بیشتری نسبت به پرچمداران سابق سامسونگ تاکنون داشته‌اند.

متاسفانه مدیر عامل سامسونگ به همین توضیح نسبت به برتری فروش پرچمداران سامسونگ بسنده کرد و  به عدد و رقم دقیقی اشاره نکرده است. اما این مدیر ارشد در ادامه صحبت‌های خود متذکر شد که انتظار دارد گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سه ماهه سوم و چهارم سال میلادی اخیر نیز شاهد فروش بالایی باشند.

با این حساب باید دید با توجه به نزدیک شدن به زمان رونمایی آیفون 8 و همچنین گلکسی نوت 8، گلکسی‌های اس 8 سامسونگ به چه صورت خواهند توانست شاهد افزایش فروش باشند.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.