آتاری اطلاعات بیشتری از کنسول جدید آتاری‌باکس خود منتشر کرد

آتاری پیش از این اعلام کرده بود که سودای ساخت کنسول جدیدی با نام آتاری‌باکس را در سر می‌پروراند، اکنون نیز باخبر شدیم آتاری اطلاعات بیشتری از کنسول جدید آتاری‌باکس خود را منتشر کرده است.

1

آتاری هواداران خود را با خبرهایی از کنسول آتاری‌باکس در مراسم E3 2017 هیجان‌زده کرد. آتاری برای اینکه شور و اشتیاق هواداران بیشتر شود، ویدئوی ۲۰ ثانیه‌ای را نیز در یوتیوب منتشر کرد که در این ویدئو شاهد بدنه‌ای چوبی بودیم که شباهت‌های زیادی به آتاری ۲۶۰۰ داشت.

از آن زمان به بعد خبری از آتاری‌باکس به میان نیامد تا اینکه آتاری با ارسال ایمیلی به طرفداران این کنسول جدید، از قسمت‌هایی از رازهای آتاری‌باکس پرده برداشت.

آتاری در این ایمیل متذکر شد که هدف این شرکت ایجاد چیز تازه و جدیدی است که بتواند به ریشه‌های آتاری پایبند باشد تا از این طریق دل هواداران قدیمی و جدید آتاری را بدست آورد.

اولین چیزی که در خصوص آتاری‌باکس می‌توان گفت این نکته است که پنل چوبی قسمت جلوی بدنه این کنسول با هدف زنده کردن خاطرات خوش آتاری ۲۶۰۰ در یاد کاربران طراحی شده است. این پنل می‌تواند چوبی یا شیشه‌ای باشد. با این حساب دو نسخه از آتاری‌باکس راهی بازار خواهد شد. یکی از این نسخه‌ها مشکی و قرمز است و نسخه دیگر طرحی چوبی مانند دارد.

پشتیبانی از کارت حافظه اس‌دی، پورت اچ‌دی‌‌ام‌آی و چهار پورت یو‌اس‌بی از دیگر مواردی است که در آتاری‌باکس به چشم می‌خورد.

آتاری برنامه دارد تا بازی‌های کلاسیک و قدیمی آتاری را برای کنسول آتاری‌باکس نیز عرضه کند، از طرف دیگر ظاهرا عناوین جدیدی را نیز برای آتاری باکس شاهد خواهیم بود.

با این حساب می‌توان گفت آتاری‌باکس چیزی شبیه به کنسول NES و SNES Classic برای دسترسی به بازی‌های قدیمی آتاری است.

در کنار این موارد آتاری سعی کرده است تا همچنان در خصوص آتاری‌باکس راز نگه‌دار باشد و اطلاعات زیادی را از بازی‌های این کنسول یا مشخصات سخت‌افزاری آن با علاقه‌مندان در میان نگذاشته است.

در این زمینه آتاری مدعی شده است که با برملا نکردن اطلاعات سخت‌افزاری کنسول آتاری‌باکس قصد آزار هواداران دوآتشه خود را ندارد بلکه می‌خواهد قدم به قدم کنسول آتاری‌باکس را با دریافت بازخورد علاقه‌مندان به این کنسول طراحی و راهی بازار کند.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    پس اون دسته گوشکوبیش کجا رفت!؟ حیف نیست؟