گوشی Meizu PRO 7 با صفحه‌نمایش پشتی چهارم مرداد رونمایی خواهد شد

پیش از این تصاویری از پرچم‌دار عجیب Meizu با نام PRO 7 درز کرده بود که در پشت گوشی یک صفحه‌نمایش دوم کوچک قرار گرفته بود. میزو حالا دعوتنامه جذاب این گوشی متفاوت را ارسال کرده است.

0

همان‌طور که در تصاویر از پیش درز کرده دیده بودیم و همچنین در بسته دعوتنامه Meizu نیز مشخص است در پشت گوشی یک صفحه‌نمایش عمودی کوچک‌تر قرار گرفته که از نوع رنگی و LCD بوده و در زیر دوربین دوگانه دستگاه قرار دارد. این صفحه‌نمایش احتمالاً بیشتر برای چک کردن زمان و اعلان‌ها کاربرد دارد اما می‌توانید روی آن بازی کنید و محتوای صفحه‌نمایش اصلی را در آن ببینید. با وجود این‌که شاید صفحه‌نمایش همیشه روشن در پرچم‌داران کنونی کاربرد مشابهی داشته باشد اما همیشه امتحان کردن ایده‌های جدید جالب و جذاب است.

طبق شایعات این گوشی قرار است با پردازنده ده هسته‌ای Helio X30 مدیاتک عرضه شود که ضمن 50 درصد مصرف کمتر نسبت به X20 تا 35 درصد عملکرد پردازشی قوی‌تری داشته و با پردازنده گرافیکی PowerVR 7XTP همراه است. علاوه بر این برخی شایعات خبر از نسخه PRO 7 Plus با تراشه قوی‌تر اکسینوس 8895 سامسونگ دارند که در گلکسی اس 8 نیز به کار رفته و قرار است در گلکسی نوت 8 نیز به کار گرفته شود. به این ترتیب از نظر قدرت پردازشی نیز پرچم‌دار میزو چیزی کم نخواهد داشت و دوربین دوگانه آن نیز با رقبای گران‌تر رقابت خواهد کرد.

طبق شایعات نسخه‌های معمولی و پلاس این گوشی با قیمت‌های حدودی 480 و 555 دلار به بازار عرضه خواهند شد اما برای مشخص شدن جزئیات بهتر است تا چهارم مردادماه منتظر بمانیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.