اپ‌نت: Sensoroid؛ از سنسورهای گوشی خود سردربیاورید!

بسیاری از کاربران گوشی‌های هوشمند نمی‌دانند گوشی‌هایشان مجهز به چه سنسورهایی بوده و این سنسورها به چه کاری می‌آیند! با Sensoroid می‌توانید لیست کامل سنسورها به همراه خروجی و عملکردشان را ببینید و از آن‌ها استفاده کنید.

0

بخش مهمی از هوشمند بودن هر گوشی تلفن همراه را سنسورها تشکیل می‌دهند. این سنسورها می‌توانند تشخیص دهند چه زمانی نور صفحه را کم یا زیاد کنند، چه زمانی صفحه را بچرخانند، چند قدم راه رفته‌اید، چه ارتفاعی از سطح زمین دارید، گوشی در جیب یا دستانتان قرار دارد و بسیاری کارهای دیگر. اگر یک گوشی یا تبلت اندرویدی دارید می‌توانید لیست سنسورهای گجت خود را در اپلیکیشن Sensoroid ببینید. علاوه بر این خروجی اطلاعات هر سنسور مانند میزان نور، تعداد قدم‌ها، زاویه گوشی و … نیز در این اپلیکیشن نمایش داده می‌شود تا بتوانید از آن‌ها در صورت نیاز استفاده کنید.

Sensoroid از سنسورهای مختلفی مانند شتاب‌سنج، مجاورت، نور، مغناطیس، ژیروسکوپ، بارومتر، جاذبه، قدم‌شمار، جسچرها و … پشتیبانی خواهد کرد و اطلاعاتی مانند نام سنسور، سازنده، وضوح، توان، برد حداکثر و … را نمایش خواهد داد. با این اپلیکیشن رایگان می‌توانید از گوشی یا تبلت اندرویدی خود حداکثر استفاده را ببرید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.