آیا سامسونگ تصویر گلکسی نوت 8 را در تیزر اکسینوس 9 لو داده است؟!

سامسونگ به تازگی تیزر اکسینوس 9 را در توییتر منتشر کرده است، در این تیزر تصویر گوشی به چشم می‌خورد که احتمال می‌رود گلکسی نوت 8 سامسونگ باشد.

0

سامسونگ در حساب کاربری پردازنده‌های اکسینوس خود در توییتر به تازگی تبلیغی را برای سری پردازنده‌های اکسینوس 9 انجام داده است. با کمی دقت در این تصویر می‌توان گوشی را مشاهده کرد که در نگاه اول شبیه به گلکسی اس 8 به نظر می‌رسد اما با نگاه دقیق‌تر می‌توان متوجه شد که حاشیه لبه بالایی بدنه گوشی نسبت به صفحه‌نمایش آن از گلکسی اس 8 باریک‌تر است.

در کنار‌ه‌ها نیز عملا شاهد هیچ حاشیه‌ای بین صفحه‌نمایش گوشی و بدنه آن نیستیم. به این ترتیب می‌توان گفت شاید سامسونگ در تبلیغ پردازنده اکسینوس 9، سعی کرده است نمایی از گلکسی نوت 8 را نیز به رخ طرفداران این گوشی بکشد.

چیزی که مهم است این مطلب است که گلکسی اس 8 با آنچه در این تصویر مشاهده می‌کنیم شباهت زیادی ندارد. سایر گوشی‌های سامسونگ نیز به لحاظ ظاهر شبیه به این گوشی مرموز نیستند.

در این بین صحبت‌هایی نیز به گوش می‌رسد که از رونمایی گلسی نوت 8 در اول شهریور ماه حکایت دارد. به این ترتیب با توجه به نزدیک شدن زمان رونمایی گلکسی نوت 8، کاملاً منطقی به نظر می‌رسد که سامسونگ از هم اکنون نشانه‌هایی از نوت 8 را در تبلیغات سایر محصولات خود به رخ کاربران بکشد.

از طرف دیگر باید گفت اگر واقعا این تصویر مربوط به گلکسی نوت 8 باشد، این گونه می‌توان برداشت کرد که سامسونگ طراحی زیبا و چشم‌نوازی که در گلکسی‌های اس 8 استفاده کرده است را در گلکسی نوت 8 نیز دنبال خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود در گلکسی نوت 8 یک بار دیگر شاهد حضور قلم استایلوس S-Pen باشیم. حضور دوربین دوگانه نیز یکی دیگر از مواردی است که در قسمت پشت گلکسی نوت 8 انتظار آن را داریم.

در نهایت باید گفت با توجه به نزدیک شدن زمان رونمایی گلکسی نوت 8 به احتمال زیاد در هفته‌های آتی شاهد درز اطلاعات و مشخصات بیشتری از پرچمدار جدید سامسونگ خواهیم بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.