ال‌جی دعوتنامه فرستاد: V30 نهم شهریورماه در IFA 2017 معرفی خواهد شد

پرچم‌دار جدید ال‌جی V30 قرار است نهم شهریورماه (31 آگوست) در شهر برلین و در حاشیه نمایشگاه IFA 2017 معرفی شود. ال‌جی دعوتنامه این مراسم را به تازگی ارسال کرده است.

0

با این‌که در این دعوتنامه چیزی از V30 نوشته نشده اما حرف V بزرگ در پس‌زمینه تصویر نویدبخش رونمایی از این گوشی است. همچنین همان‌طور که مشاهده می‌کنید گوشه‌های دعوتنامه به شکل خمیده طراحی شده‌اند که نشان‌دهنده منحنی بودن گوشه‌های صفحه‌نمایش V30 است. همچنین به نظر می‌رسد نسبت تصویر نیز همان 18:9 خواهد بود تا سری V امسال بیشتر از هر زمان دیگری به سری G نزدیک شود.

طبق اطلاعات و رندرهای درز کرده LG V30 از صفحه‌نمایشی OLED با اندازه 6.0 تا 6.2 اینچ استفاده کرده و برای اولین بار به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد. این گوشی همچنین با پردازنده اسنپ‌دراگون 835، حداقل 4 گیگابایت رم و استاندارد ضدآب و گردوغبار عرضه خواهد شد. از سایر مشخصات احتمالی V30 می‌توان به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، اندروید 7.1، مبدل صوتی چهارگانه Quad DAC و میکروفون‌های Hi-Res اشاره کرد.

LG V30 قرار است رقیب مستقیمی برای گلکسی نوت 8 سامسونگ و آیفون 8 اپل باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.