گوگل پیکسل ایکس‌ال ۲۰۱۷ با صفحه‌نمایش بدون حاشیه و لبه‌های حساس به فشار عرضه می‌شود

نسل دوم پیکسل ایکس‌ال در راه است، ظاهرا گوگل برنامه دارد تا گوشی پیکسل ایکس‌ال 2017 خود را با صفحه‌نمایش بدون حاشیه و لبه‌های حساس به فشار راهی بازار کند

0

در اینکه گوگل دومین نسل از گوشی‌های پیکسل را راهی بازار خواهد کرد شکی نیست اما گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص سخت‌افزار و طراحی این گوشی‌ها وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود پیکسل‌های مدل 2017 گوگل مهرماه امسال رونمایی شوند. به همین دلیل شاهد بالا گرفتن بازار شایعات این گوشی‌های تراز اول و پرطرفدار هستیم.

به تازگی تصویری از پیکسل ایکس‌ال 2017 در وب‌سایت AndroidPolice با احتمال صحت بالا منتشر شده است. اولین چیزی که از روی این تصویر می‌توان قضاوت کرد تفاوت‌های بدنه نسل دوم پیکسل ایکس‌ال است.

همان‌گونه که در این تصویر مشاهده می‌کنید گوشه‌های بدنه پیکسل ایکس‌ال 2017 خمیده‌تر شده است و سنسور تشخیص اثر انگشت در قسمت بالایی پشت گوشی خودنمایی می‌‌کند. قسمت بالایی گوشی که در ساخت آن از شیشه استفاده شده است نسبت به پیکسل ایکس‌‌ال 2016 کوچکتر به نظر می‌رسد.

دوربین اصلی گوشی نیز در قسمت بالایی بدنه به چشم می‌خورد. در حال حاضر در خصوص برآمدگی قسمت دوربین نمی‌توان از روی این عکس نظر داد اما ظاهرا سنسور دوربین پیکسل ایکس‌ال 2017 نسبت به مدل فعلی کمی برآمده‌تر به نظر می‌رسد.

طراحی خطوط آنتن نیز به نوعی انجام شده است که چیزی در این تصویر از خطوط آنتن گوشی به چشم نمی‌خورد. زیبایی‌های طراحی پیکسل ایکس‌ال 2017 به همین‌جا ختم نمی‌شود و در قسمت جلوی گوشی نیز شاهد هنرمندی طراحان واحد موبایل گوگل هستیم.

صفحه‌نمایش AMOLED با ابعاد ۶ اینچ و نسبت تصویر ۲ به ۱ با کمترین حاشیه نسبت به بدنه گوشی، اولین چیزی است که در خصوص طراحی قسمت جلوی پیکسل‌ ایکس‌ال 2017 به چشم می‌خورد.

البته انصافا باید گفت نسبت حاشیه صفحه‌نمایش پیکسل ایکس‌ال 2017 از آنچه در گلکسی اس ۸ دیده‌ایم بیشتر است. اما باز هم می‌توان گفت صفحه‌نمایش بدون حاشیه این گوشی باعث شده است تا پیکسل ایکس‌ال 2017 ظاهری مدرن و امروزی داشته باشد.

قسمت خروجی اسپیکر نیز به صورت کاملاً عریض در بالا و جلوی گوشی خودنمایی می‌‌کند. در کنار این اسپیکر شاهد حضور سنسور دوربین سلفی نیز هستیم. در حال حاضر در خصوص کیفیت صدای اسپیکر پیکسل ایکس‌ال 2017 نمی‌توان نظر قطعی صادر کرد اما امیدوارم گوگل برای افزایش کیفیت صدای این گوشی چیزی کم نگذارد. در خصوص جک هدفون نیز در این تصویر چیزی به چشم نمی‌خورد که فعلاً‌ بتوان در این زمینه اظهار نظر کرد.

ظاهرا امکانات جدید پیکسل ایکس‌ال 2017 به همین‌جا ختم نمی‌شود و گوگل لبه‌های بدنه این گوشی را نیز حساس به فشار طراحی کرده است تا شاهد ویژگی باشیم که اچ‌تی‌سی در U11 برای اولین بار استفاده کرد.

در مجموع باید گفت گوشی‌های فعلی پیکسل به هر اندازه هم ویژگی‌های سخت‌افزاری چشم‌گیری داشته باشند باز هم به لحاظ طراحی حرفی برای گفتن در مقابل گوشی‌های پرچمدار 2017 را ندارند، در نتیجه حضور صفحه‌نمایش بدون حاشیه در پیکسل ایکس‌ال 2017 نوید یک گوشی زیبا و امروزی را به کاربران علاقه‌مند به گوشی‌های تراز اول می‌دهد.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.