پیش‌فروش نسخه محدود سفیدرنگ پلی‌استیشن 4 پرو آغاز شد

اگر منتظر بودید تا سونی پلی‌استیشن 4 پرو را در رنگ سفید عرضه کند حالا این شرکت ژاپنی باندل بازی Destiny 2 را با رنگ سفید پیش‌فروش کرده و قرار است آن را از 15 شهریورماه روانه بازار کند.

0

رنگ اصلی پلی‌استیشن 4 درست برعکس Xbox One S مشکی رنگ است اما اگر منتظر رنگ سفید آن بودید و البته به بازی محبوب Destiny 2 علاقه دارید می‌توانید منتظر باندل سفیدرنگ PS4 Pro باشید. به گفته سونی این باندل همچنین محتوای اختصاصی برای بازی Destiny 2 را زودتر از سایرین برای گیمرها فراهم خواهد کرد و دسترسی به نقشه چندنفره، بازی سه‌نفره علیه کامپیوتر، یک کشتی جدید و تجهیزات بیشتر به همراه یک اسلحه ویژه در اختیار کاربران خریدار این باندل قرار خواهد گرفت.

نسخه محدود پلی‌استیشن 4 پرو باندل دستینی 2 قرار است 15 شهریورماه عرضه شود اما می‌توانید همین حالا آن را با قیمت 450 دلار پیش‌خرید کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.