آپدیت جدید HTC U11 فیلمبرداری با نرخ فریم 60fps و گستره رنگی sRGB را به همراه خواهد داشت

به گفته یکی از کارمندان داخلی HTC در انجمن XDA یک آپدیت جدید و مهم برای HTC U11 در راه است که دو قابلیت کلیدی را به این گوشی پرچم‌دار اضافه خواهد کرد.

0

یکی از معایب بزرگ دوربین HTC U11 نبود گزینه فیلمبرداری با نرخ فریم 60fps در وضوح 1080p است. به گفته Hamdir کاربر انجمن XDA Developers این ویژگی به زودی از طریق یک آپدیت نرم‌افزاری به U11 خواهد آمد. گفتنی است نرخ فریم 60fps نسبت به 30fps که رایج‌تر است حرکات را بسیار روان‌تر ثبت کرده و برای سوژه‌ها متحرک ایده‌آل است.

علاوه بر این ویژگی اچ‌تی‌سی قصد دارد امکان تغییر گستره رنگی صفحه‌نمایش به استاندارد sRGB را از منوی تنظیمات و بخش صفحه‌نمایش فراهم کند. گستره رنگی sRGB یکی استانداردهای دقت رنگ مهم است که اگر رنگ‌هایی دقیق و نه لزوماً جذاب و چشم‌گیر بخواهید می‌توانید آن را فعال کنید. این گزینه در برخی گوشی‌های رقیب مانند گلکسی اس 8 و اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم وجود دارد.

هنوز مشخص نیست هر یک از این آپدیت‌ها یا هر دوی آن‌ها چه زمانی قرار است برای U11 منتشر شوند اما از آن‌جا که این گوشی به‌تازگی وارد بازار شده بهتر است اچ‌تی‌سی هرچه زودتر آپدیت‌های اصلی را عرضه کند تا بتواند گوشی خود را در مقابل رقبا بهتر بفروشد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.