اپ‌نت: سفر به دنیای کودکی با بازی سونیک Sonic the Hedgehog

دهه شصتی‌ها و البته برخی از دهه هفتادی‌ها با بازی‌های کنسول سگا آشنایی کامل دارند. خوشبختانه این شرکت حالا یکی از عناوین محبوب خود یعنی جوجه‌تیغی آبی‌رنگ سونیک را به اندروید و iOS آورده است.

0

یکی از مزایای بازی‌های کنسول‌های قدیمی نسبت به اکثر بازی‌های فعلی موبایلی ماجرایی بودن آن است. اخیراً اکثر بازی‌های موبایلی به سمت یکنواخت شدن و یا بی‌پایان بودن پیش می‌روند که پس از مدتی کاربر را خسته خواهند کرد اما سونیک از این دسته بازی‌ها نیست. این بازی اولین بار در سال 1991 یا 1370 شمسی عرضه شد و به‌سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها تبدیل شد.

برای کاربران جوان‌تری که شاید با این سری بازی‌ها آشنایی ندارند باید گفت سونیک یک بازی ماجرایی است که در چند سرزمین مختلف اتفاق می‌افتد. وظیفه شما جمع‌آوری سکه‌ها و عبور از موانع مختلفی است که بر سر راهتان قرار می‌گیرد و در نهایت نیز هر چند مرحله یک‌بار باید با «دکتر تخم‌مرغی» یا همان Doctor Eggman بجنگید؛ او هر بار از دست شما فرار می‌کند تا سرانجام در مرحله آخر بتوانید او را به چنگ بیاورید.

بازی Sonic the Hedgehog به خوبی برای صفحه‌نمایش لمسی بهینه شده و با این وجود می‌توانید با استفاده از کنترلر نیز بازی را انجام دهید. این بازی به صورت رایگان عرضه شده اما برای حذف تبلیغات آن باید 1.99 دلار پرداخت کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

بدون دیدگاه
  1. sara می‌گوید

    کجا میتونم نسخه مک این بازی رو پیدا کنم؟