شایعه: آیفون 8 در چهار رنگ شامل یک رنگ آیینه‌ای عرضه خواهد شد

بدنه براق آی‌پادتاچ‌های قدیمی اپل را به یاد دارید؟ گفته می‌شود این شرکت شاید در آیفون 8 دوباره از آن ساختار فلز مایع براق در یکی از رنگ‌ها بهره ببرد.

0

یکی از ویژگی‌های جدید در آیفون‌های جدید اپل معمولاً رنگ متفاوت و نو است. آیفون 5اس با رنگ طلایی، آیفون 6اس با رنگ رزگلد و آیفون 7 با رنگ جت بلک توجه بسیاری از طرفداران اپل را به خود جلب کردند و حالا که به مناسبت دهمین سالگرد آیفون قرار است آیفون 8 عرضه شود اپل ظاهراً یک بدنه براق آیینه‌ای شکل را به عنوان یک رنگ جدید در نظر گرفته است.

به گفته افشاکننده توییتری Benjamin Geskin آیفون 8 در چهار رنگ عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها براق و آیینه‌ای خواهد بود. اون همچنین تصویر بالا را برای نمایش منظورش منتشر کرده که البته مربوط به یک قاب آیینه‌ای آیفون است. به هر حال عرضه آیفون 8 تنها در 4 رنگ با پیش‌بینی مینگ‌چی کو مبنی بر تعداد محدودتر رنگ‌های آیفون 8 نسبت به آیفون 7 (5 رنگ) نیز همخوانی دارد.

از سوی دیگر شایعات پیشین خبر از بدنه شیشه‌ای می‌دهد و به این ترتیب شاید یکی از رنگ‌های آیفون 8 شباهت زیادی به بدنه Xperia XZ Premium با رنگ کروم داشته باشد. گفتنی است برخی شایعات خبر از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، برخی انتقال تاچ آی‌دی به پشت و برخی حذف کلی آن و جایگزینی با تشخیص چهره سه‌بعدی را داده‌اند.

به هر حال به نظر می‌رسد باید تا شهریورماه و رونمایی رسمی از آیفون‌های جدید اپل منتظر بمانیم.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.