اپ‌نت: ابزارهایی برای گوگل مپس Tools for Google Maps

استفاده از گوگل مپ امروزه در سرتاسر دنیا امری متداول و پرکاربرد است. اما با داشتن Tools for Google Maps می‌توانید نقشه‌هایتان را با علائم مخصوص خودتان نشانه‌گذاری نمایید.

0

نقشه‌ها را با استفاده از Tools for Google Maps به‌صورت تمام صفحه مشاهده کنید و بر روی مسیرهای دلخواهتان علامت بگذارید. همچنین می‌توانید نقشه و مسیرهایش را ویرایش نمایید و از قسمت‌های مختلف آن عکس تهیه کنید. به راحتی دور برخی قسمت‌ها خط بسته بکشید و یا یک مسیر دلخواه را به‌صورت هایلایت خط باز رسم کنید. در صورتی که بخواهید در قسمتی از نقشه یادداشتی قرار بدهید یا چیزی بنویسید به راحتی و با انتخاب فونت نوشته و نیز رنگ آن می‌توانید این کار را انجام دهید.

این اپ قابلیت جستجوی سریع هر آدرسی را نیز دارا می‌باشد و از تمامی ژست‌های گوگل‌مپ نیز پشتیبانی می‌کند. تمامی حالات مختلف ماهواره‌ای، هیبرید و زمینی را می‌توانید به سادگی به یکدیگر تغییر دهید. تمامی آپشن‌های نقشه اعم از ساختمان‌ها، وضعیت عبور و مرور، اماکن گردشگری و… در این نقشه‌ها فعال بوده و با روش‌هایی که ذکر شد می‌توانید آن‌ها را نشانه‌گذاری نمایید. برای خارج شدن از حالت تمام صفحه و یا ورود به آن کافیست یکبار صفحه را لمس نمایید.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.