ال‌جی گزارش مالی سه‌ماهه دوم 2017 خود را منتشر کرد

سه ماهه دوم سال میلادی ۲۰۱۷ به پایان رسیده است و ال‌جی نیز مانند سایر بزرگان فناوری گزارش‌ مالی خود را در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ منتشر کرد.

0

سامسونگ به تازگی گزارش اولیه‌ای از عملکرد مالی این شرکت را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ منتشر کرده است. سامسونگ در این زمینه اعلام کرد که انتظار عملکرد خوب و چشمگیری را در این بازه زمانی دارد.

ال‌جی نیز در همین راستا اعلام کرد که انتظار می‌رود فروش این شرکت در سه ماهه دوم سال میلادی ۲۰۱۷ به ۱۲.۵ میلیارد دلار برسد. سود عملیاتی ال‌جی نیز در این بازه زمانی چیزی برابر با ۵۷۶ میلیون دلار بوده است.

ناگفته نماند که فروش ال‌جی در سه ماهه دوم ۲۰۱۷ نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته میلادی چیزی حدود ۰.۷ درصد کاهش داشته است. سود عملیاتی ال‌جی هم ۲۸ درصد نسبت به سه ماهه اول سال میلادی گذشته کاهش پیدا کرده است اما ال‌جی در ۳ ماهه دوم ۲۰۱۷ توانسته است این کاهش را جبران کرده و شاهد افزایش ۱۳.۶ درصدی سود عملیاتی باشد.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم در حال حاضر شاهد گزارش اولیه‌ای از عملکرد مالی شرکت‌ها هستیم و تا چند هفته دیگر نسخه نهایی گزارش مالی ال‌جی و سایر شرکت‌ها رسماً منتشر خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.