اپ‌نت: موزیک پلیر زیبا و کارا Music Player Mezzo

از میان انواع اپلیکیشن‌های پخش موسیقی همیشه آن دسته که دارای ویژگی‌های خاص هستند موردتوجه قرار می‌گیرند. اپلیکیشن Music Player Mezzo که توسط استودیوی Dzianis Rusak برای کاربران اندروید عرضه شده است با محیطی زیبا و جذاب به پخش موزیک‌های دلخواهتان می‌پردازد.

0

از اولین ویژگی‌های این اپ دارا بودن امکان دسته‌بندی موزیک‌ها می‌باشد که در ادامه درمی‌یابید که می‌توان به راحتی در میان این دسته‌ها به جستجو پرداخت و در زمانی سریع به موزیک موردنظر دسترسی داشت. نمایش فایل‌های موسیقی نیز به ترتیب پوشه‌بندی‌ها انجام می‌گیرد که این خود برای تسریع در عملیات جستجو بسیار موثر است. اپلیکیشن به صورت خودکار به جستجوی جدیدترین موسیقی‌ها نیز می‌پردازد و در هنگام پخش اگر بخواهید می‌توانید متن آهنگ درحال پخش را نیز مشاهده نمایید.

در هنگام نمایش فایل صوتی می‌توان نوار پیشروی آهنگ را به صورت موجی (Waveform) مشاهده نمود. از ویژگی‌های منحصربفرد این اپ دارا بودن چندین اکولایزر از پیش تنظیم شده است. در ادامه برای انواع سلیقه‌ها دو تم تاریک و روشن نیز در نظر گرفته شده است. برای راحتی کار و دسترسی سریع به اپ انواع ویجت‌ها با طرح‌های گرافیکی گوناگون نیز طراحی شده است. در بخشی دیگر شاهد قابلیت ویرایش برچسب آهنگ‌ها خواهید بود و یا می‌توانید برای اپ تایمر خواب گذاشته تا به صورت خودکار در ساعتی مشخص از برنامه خارج شود. همچنین این اپ را می‌توان به هدست‌های بلوتوثی اتصال داد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.