نسخه لوکس «ترامپ-پوتین» نوکیا 3310 را می‌توانید با قیمت 2500 دلار بخرید!

گوشی نوکیا 3310 جدید از سوی شرکت HMD به عنوان یک گوشی ساده اما خاطره‌انگیز عرضه شده و حالا به نظر می‌رسد نسخه‌های لوکس و گران‌قیمت این گوشی نیز در راهند!

0

اجلاس گروه 20 که به تازگی در شهر هامبورگ آلمان برگزار شده است توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. این اجلاس که محل گردهمایی دو روزه بزرگترین قدرت‌های اقتصادی دنیا محسوب می‌شود شاید همیشه خبرهای جذابی در پی نداشته باشد اما معمولاً اعتراضات بی‌شماری را در پی دارد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند.

با توجه به این جریانات و همچنین دیدار رئیس جمهورهای آمریکا و فرانسه یکی از شرکت‌های فعال در زمینه شخصی‌سازی و سفارشی‌کردن گوشی‌ها با نام Caviar تصمیم گرفته تا نسخه «پوتین-ترامپ» نوکیا 3310 را عرضه کند. این گوشی از بدنه تیتانیومی با بافت «فولاد دمشقی» و البته قسمت‌های ساخته شده از طلا خصوصاً چهره ترامپ و پوتین در کنار یکدیگر ساخته شده است.

در وب‌سایت Caviar این شرکت به فلسفه انتخاب این طراحی می‌پردازد. این که هر دو رئیس جمهور به یک سمت نگاه می‌کنند نشان از همسویی عقاید و منافع کنونی این دو کشور ابرقدرت دارد. با این وجود نگاه کردن به چپ معمولاً نشان از رهبران کمونیست دارد. به هر حال استفاده از تیتانیوم سخت شده نیز نشان از سختی‌های لازم برای حفاظت از عدالت و منافع این دو کشور دارد. علاوه بر این تاریخ 17.07.07 نیز زمان این واقعه ظاهراً تاریخی را نشان می‌دهد.

به این ترتیب برای خرید این نسخه خاص از 3310 باید 2500 دلار هزینه کنید آن‌هم درحالی‌که نسخه معمولی این گوشی تنها 50 دلار قیمت دارد. البته Caviar نسخه پوتین-ترامپ آیفون 7 را نیز با قیمت 3050 دلار عرضه می‌کند. اما به هر حال اگر قصد خرید هر کدام را داشته باشید احتمالاً از طرفداران سرسخت این دو شخصیت نه‌چندان محبوب هستید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.