شایعه: اپل در سال 2018 سه آیفون با صفحه‌نمایش OLED عرضه خواهد کرد

با وجود این‌که اپل تاکنون تنها از پنل‌های LCD در ساخت گوشی‌های هوشمند آیفون خود استفاده کرده گفته می‌شود این شرکت قصد دارد در سال 2018 تمام گوشی‌هایش را با پنل OLED عرضه کند.

0

طبق شایعات فراوان تقریباً مطمئن هستیم اپل قصد دارد شهریورماه سه گوشی هوشمند آیفون 7اس، آیفون 7اس پلاس و آیفون 8 را معرفی کند. دو گوشی سری اس با همان طراحی فعلی و صفحه‌نمایش IPS LCD عرضه خواهند شد اما آیفون 8 به دلیل طراحی خاص خود به صفحه‌نمایش OLED مجهز خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Nikkei این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک به‌طور کلی به فناوری OLED کوچ کند.

در سال 2018 اپل کماکان سه آیفون جدید معرفی خواهد کرد که هر سه آن‌ها با صفحات OLED عرضه می‌شوند. از جمله مزایای OLED نسبت به LCD می‌توان به کنتراست بالاتر، دامنه رنگی گسترده‌تر، روشنایی بیشتر، مصرف کمتر، ضخامت پایین‌تر و انعطاف‌پذیری بالاتر اشاره کرد که باعث شده سامسونگ نه‌تنها در پرچم‌داران خود بلکه در گوشی‌های میان‌رده از صفحات Super AMOLED خود استفاده کند.

به این ترتیب اگر اپل بتواند تأمین‌کننده خوبی برای ساخت چنین حجمی از پنل‌های OLED پیدا کند تمایل دارد هر چه زودتر به سمت این فناوری کوچ کند.

منبع 9to5mac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.