ایسوس: آپدیت اندروید ور 2.0 هفته آینده به زن‌واچ 3 خواهد آمد

ایسوس تاکنون جهت انتشار آپدیت اندروید ور ۲.۰ برای زن‌واچ ۳ خُلف وعده‌های زیادی کرده است اما ظاهرا این بار فرق می‌کند و ایسوس وعده داده است که آپدیت اندروید ور 2.0 هفته آینده به زن‌واچ 3 خواهد آمد.

0

ایسوس چندین مرتبه پیش از این وعده داده بود که آپدیت اندورید ور ۲.۰ را برای زن‌واچ ۳ منتشر می‌کند اما هیچ‌وقت به قول خود پایبند نماند. از قرار معلوم داستان بد قولی‌های ایسوس برای آپدیت زن‌واچ ۳ به پایان رسیده است و این ساعت هوشمند اندرویدی به زودی طعم شیرین آپدیت اندروید ور نسخه ۲.۰ را خواهد چشید.

ایسوس برای اینکه خاطر کاربران ساعت هوشمند زن‌واچ ۳ را جمع کند رسما اعلام کرد هفته آینده در تاریخ ۲۰ تیرماه آپدیت اندروید ور نسخه ۲.۰ را برای زن‌واچ ۳ منتشر خواهد کرد.

اگر از طرفداران ساعت‌های هوشمند ایسوس هستید حتما به خوبی می‌دانید که در کنار زن‌واچ ۳، ایسوس پیش از این وعده داده بود که زن‌واچ ۲ را نیز از موهبت دریافت آپدیت اندروید ور نسخه ۲.۰ بهره‌مند کند. از قرار معلوم ایسوس همچنان بر سر قول خود مانده است و وعده داد تا نهایتا در اواسط مرداد ماه، آپدیت اندروید ور نسخه ۲.۰ را برای زن‌واچ ۲ نیز منتشر کند.

در مجموع باید گفت، امیدواریم این شرکت بزرگ و خوشنام تایوانی بیشتر از این بد قولی نکند و ساعت‌های هوشمند ایسوس نیز طعم نسخه جدید اندروید ور را بچشند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.