گلکسی جی 5 پرو سامسونگ رسما معرفی شد

پس از معرفی گلکسی جی 5 نسخه ۲۰۱۷ حالا سامسونگ گلکسی جی 5 پرو را نیز به عنوان یک میان‌رده جدید معرفی و روانه بازار کرده است.

1

سامسونگ پیش از این مدل 2017 گوشی گلکسی جی 5 را راهی بازار کرده بود. ظاهرا این گوشی طرفداران زیادی دارد و باعث شده است تا سامسونگ مدلی‌ جدیدتر از این گوشی را نیز با امکانات سخت‌افزاری بهتر راهی بازار کند.

این گوشی جدید را در بازار با نام تجاری گلکسی جی 5 پرو می‌شناسیم، برای آن دسته از کاربرانی که با گلکسی جی ۵ مدل ۲۰۱۷ آشنایی ندارند باید بگوییم که گلکسی جی 5 مدل 2017 از 2 گیگابایت رم مجهز و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد.

اما در گلکسی جی 5 پرو مدل 2017 که به تازگی معرفی شده است شاهد حضور 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی ذخیره‌سازی هستیم. صفحه‌نمایش Super AMOLED با ابعاد 5.2 اینچ و رزولوشن 1280 در 720 پیکسل به همراه چیپست 7870 اکسینوس با هشت هسته که در فرکانس 1.6 گیگاهرتز کار می‌کند را می‌توان از سایر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی جی 5 پرو دانست.

چیپست گرافیکی Mali T830 MP2 به همراه دوربین‌ ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و جلوی گوشی و باتری 3 هزار میلی‌آمپری، سایر مشخصات اصلی گلکسی جی 5 پرو را تشکیل می‌دهند. همان‌گونه که انتظارش را داشتیم در این گوشی جدید شاهد حضور اندروید نوقا نسخه 7.0 نیز هستیم. یک سنسور تشخیص اثر انگشت هم که در دکمه Home تعبیه شده است در گلکسی جی 5 پرو خودنمایی می‌کند.

در حال حاضر سامسونگ گلکسی جی ۵ پرو را در بازار تایلند به قیمت حدودی ۲۹۴ دلار به فروش می‌رساند، بدون شک در آینده شاهد عرضه گلکسی جی ۵ پرو در سایر نقاط دنیا نیز خواهیم بود.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. بهنام می‌گوید

    میان رده فقط شیائومی و هواوی
    سامی از این نظر آشغال میسازه