اپ‌نت: آهنگسازی حرفه‌ای با G-Stomper Studio

با استفاده از گجت اندرویدی خود به راحتی موزیک‌های حرفه‌ای بسازید. اپلیکیشن G-Stomper Studio با استفاده از ابزاری پیشرفته اما با کارکردی آسان برای شما یک استودیوی ساخت موسیقی شخصی را ایجاد نموده است.

0

برای شما امکان استفاده از صدای انواع سازها در G-Stomper Studio به آسانی فراهم شده است برای مثال اگر میخواهید نوای سازهای کوبه‌ای را ایجاد کنید از بخش Drum Machine وارد شوید و یا نوای پیانو را از قسمت مربوط به خودش انتخاب نمایید. علاوه بر ساخت موزیک می‌توانید بر روی موزیک‌های خود نیز تنظیمات جدیدی قرار دهید. صداهایی همچون صداهای دستگاهی نیز از دیگر بخش‌های قابل توجه این اپ بوده که می‌توان بر روی بسیاری از موسیقی‌ها این تغییر را اعمال نمود و یا آهنگی کاملا نو ارائه داد.

برای ایجاد تغییر بر روی موسیقی‌ها پروفایل‌هایی از پیش طراحی شده همراه با تنظیماتی خاص موجودند که می‌توان هریک را انتخاب کرد و یا در صورت نیاز بر روی آن‌ها هم تغییراتی ایجاد کنیم و در نهایت می‌توان یک پروفایل جدید با تنظیمات خاص و طبق سلیقه خودمان طراحی کنیم.طراحی این اپ به گونه‌ای بوده که کاربر بتواند به راحتی انواع ویرایش‌های حرفه‌ای را انجام دهد بدون آن‌که نیاز به دانش گسترده‌ای داشته باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.