گلکسی اس 8 مینی احتمالاً با صفحه‌نمایش 5.3 اینچی و اسنپ‌دراگون 821 عرضه خواهد شد

خبرهایی از عزم سامسونگ برای عرضه نسخه مینی گلکسی اس ۸ به گوش می‌رسد، بر اساس این خبرها گلکسی اس ۸ مینی احتمالاً با صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی و پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۲۱ عرضه خواهد شد.

0

سامسونگ سابقه خوبی در عرضه مدل مینی از پرچمداران خود ندارد، از یک طرف مدتی است که خبری از نسخه مینی جدیدی برای پرچمداران سامسونگ نیست. از طرف دیگر همان نسخه‌های مینی که از پرچمداران خود راهی بازار کرده است نیز به لحاظ فنی حرف چندانی در بازار برای گفتن نداشتند.

اما ظاهرا اوضاع فرق خواهد کرد و این‌گونه که پیداست سامسونگ قصد دارد نسخه مینی گلکسی اس 8 را در آینده نزدیک راهی بازار کره جنوبی کند. گفته می‌شود که این گوشی از صفحه‌نمایشی  ۵.۳ اینچی بهره گرفته است و نسبت این صفحه‌نمایش همانند گلکسی‌های اس 8، نسبت جدید ۱۸:۵:۹ است.  این نسبت تصویر باعث شده است تا صفحه‌نمایش گلکسی اس ۸ مینی عملاً  ۴.۷ اینچی به نظر برسد.

پردازنده اسنپ‌دراگون 821  در کنار ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز از دیگر مواردی است که در گلکسی اس 8 مینی انتظار آن‌ را می‌کشیم. در کنار این موارد، سامسونگ در این مینی پرچمدار خود اسکن عنبیه چشم را نیز تعبیه کرده است. با این حساب می‌توان گفت انصافا گلکسی اس ۸ مینی به لحاظ سخت‌افزاری چیزی کم و کسر از گوشی‌های تراز اول ندارد.

در مجموع باید دید اگر کلکسی اس 8 مینی راهی بازار کره شود، تا چه اندازه خواهد توانست فروش خوبی را برای سامسونگ به دنبال داشته باشد، چرا که به احتمال زیاد موفقیت گلکسی اس 8 مینی در بازار کره ‌جنوبی، می‌تواند راه را برای حضور این گوشی در بازارهای جهانی نیز باز کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.