موتورولا ماژول جدید دوربین ۳۶۰ درجه را برای سری موتو زد معرفی کرد

موتورولا به‌تازگی یک ماژول جدید را به خانواده موتو ماد اضافه کرده است. این ماژول امکان فیلمبرداری 360 درجه را فراهم خواهد کرد.

0

اگر یک گوشی از سری موتو زد یا موتو زد 2 دارید حالا می‌توانید یک دوربین 360 درجه را به شکل یک mod به آن متصل کنید.

این ماژول به‌تازگی در یک نشست خبری در غنا رونمایی شده و هنوز مشخصات فنی، قیمت و یا زمان عرضه آن مشخص نیست. با این وجود به نظر می‌رسد این ماژول شباهت زیادی به ماژول دوربین 360 درجه گوشی اسنشال داشته باشد. به این ترتیب بدون نیاز به برقراری اتصال بی‌سیم و یا باسیم و تنها با متصل کردن ماژول به شکل مغناطیسی به پشت گوشی اتصال برقرار خواهد شد.

به این ترتیب ماژول‌های موتو ماد موتورولا گسترده‌تر از پیش شده و حالا شامل یک ماژول دوربین، باتری، استایل، اسپیکر، گیم‌پد و دوربین 360 درجه خواهد بود. خوشبختانه موتورولا قول داده این ماژول‌ها با تمام گوشی‌های جدید و قدیمی سری موتو زد سازگار است تا با خیال راحت از پشتیبانی آن بتوانید ماژول‌ها را خریداری کنید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.