آی‌سیم ایرانسل حالا ارزان‌ترین تعرفه مکالمه سیمکارت دائمی در ایران را دارد

عصر روز گذشته در مراسمی با حضور مدیران ارشد شرکت ایرانسل و و جمعی از اهالی رسانه این شرکت با معرفی پیشنهادهای جدید خود برای سیم‌کارت دائمی آی‌سیم از آغاز عرضه ارزان‌ترین تعرفه سیمکارت دائمی در ایران خبر داد.

0

در این مراسم که در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، باقر صمدی، مدیرکل توسعه محصول ایرانسل با اعلام اینکه تعرفه مکالمه سیمکارت‌های دائمی ایرانسل تا پیش از این 499 ریال در دقیقه بود و حالا به 333 ریال در دقیقه به هر مقصدی در تمام خطوط اپراتورهای تلفن ثابت و همراه کشور کاهش یافته است خاطرنشان کرد: ایرانسل همچنین قیمت  عرضه سیم‌کارت دائمی آی‌سیم خود را با کاهش 50 درصدی قیمت با قیمت 60 هزار تومان عرضه می‌کند که امکان پرداخت اقساطی این مبلغ نیز برای متقاضیان فراهم خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص پیشنهادهای جدید این شرکت برای مشترکان جدید سیم‌کارت‌های دائمی اعلام کرد: تبدیل‌کنندگان سیم‌کارت اعتباری به دائمی و ترابردکنندگان سیم‌کارت‌های دائمی به شبکه ایرانسل از یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه و از ماه دوم، روزانه یک ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی بدون محدودیت در تعداد تماس با شماره‌گیری کد دستوری *4444*1# و همچنین 20 گیگابایت اینترنت هدیه 30 روزه و از ماه دوم، تا 6 ماه، ماهانه از یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار 30 روز برخوردار خواهند بود.

باقر صمدی تاکید کرد که به تمامی مشترکان دائمی جدید و فعلی ایرانسل، یک ساعت مکالمه داخل شبکه رایگان روزانه، بسته‌های مکالمه 10 برابری، بسته‌های اینترنت *4444# و سایر بسته‌های مکالمه نیز ارائه خواهد شد.

گفتنی است تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی دو اپراتور دیگر تلفن همراه کشور هم‌اکنون 625 و 499 ریال است و مطمئناً کاهش تعرفه سیم‌کارت‌های دائمی آی‌سیم ایرانسل خواهد توانست باعث افزایش رقابت در این خصوص میان اپراتورهای کشور شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.