اپ‌نت: نمایش میزان استفاده اپ‌های مختلف با App Usage

برای داشتن مدیریت و کنترل بر روی اپ‌های نصب شده در سیستم اندرویدی خود از اپلیکیشن App Usage – Manage/Track Usage که توسط کمپانی Sam Lu طراحی و عرضه شد است استفاده نمایید. این اپ بسیار جامع و کاربردی بوده و با پرداخت درون برنامه‌ای به مدیریت تمام قسمت‌های گجت اندرویدی شما می‌پردازد.

0

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روزانه چند ساعت را در چه اپلیکیشن‌هایی در گوشی هوشمندتان سپری می‌کنید؛ App Usage درست برای همین کار طراحی شده است. کافی‌ست پس از نصب آن وارد بخش‌‌های مختلف شده و لیست تمام اپ‌ها را مشاهده کرده و مشاهدات مربوط به هر بخش را برای هر اپ به صورت جداگانه بررسی نمایید. در بخش‌های مختلف App Usage – Manage/Track Usage خواهید دید که هر اپ چه میزانی از زمان شما را اشغال کرده یا در کل چه زمانی از نصب و شروع کار آن می‌گذرد و یا اینکه هرروز چندبار موبایلتان را چک می‌کنید.

در بخش‌های دیگر قادرید ببینید کدام اپ را بیشتر از بقیه استفاده کرده یا از طریق ویجت و نوار ابزار وارد آن شده‌اید. در صورتی که بیش از اندازه از یک اپ استفاده نمایید این اپ برای شما پیام هشدار ارسال می‌کند. حافظه اشغال شده توسط هر اپ نیز مشخص می‌شود و از همین طریق می‌توانید اپ‌هایی که موردنیازتان نیستند را نیز حذف یا غیرفعال نمایید. در لیستی جداگانه تمام اپ‌های فعال و غیرفعال را با میزان حجم اشغالی توسط هریک می‌بینید. در ادامه برای هر اپ به صورت جدا می‌توان یادداشتی قرار داد تا در صورت استفاده آن را مشاهده کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.