اپل نسخه آزمایشی عمومی macOS High Sierra را منتشر کرد

پس از معرفی جدیدترین به‌روزرسانی‌ها برای سیستم‌عامل‌های اپل در کنفرانس WWDC، حالا نوبت به انتشار نسخه‌ی آزمایشی عمومی MacOS High Sierra رسیده است.

2

همین چند روز پیش بود که اپل نسخه‌ی آزمایشی عمومی iOS 11 را منتشر کرد و حالا دست به انتشار نسخه‌ی آزمایشی آخرین سیستم‌عامل مک خود یعنی macOS High Sierra زده است.

درست مانند نسخه‌ی آزمایشی عمومی iOS، اپل از دو سال پیش شروع به عرضه‌ی نسخه‌های آزمایشی عمومی برای سیستم‌عامل‌هایش کرده است و دیگر نیازی به داشتن اکانت مخصوص توسعه‌دهندگان برای دریافت نسخه‌های آزمایشی نیست و حالا هرکسی می‌تواند در صفحه‌ی مخصوص این نسخه‌های آزمایشی ثبت‌نام و اقدام به دریافت و امتحان‌کردن آن‌ها کند.

طبق روال همه‌ی نسخه‌های آزمایشی، استفاده از این نسخه به‌عنوان سیستم‌عامل اصلی توصیه نمی‌شود؛ چراکه ممکن است دارای اشکالاتی باشد که منجر به ازدست‌دادن اطلاعاتتان شود و دارای باگ‌ها و نقص‌های فراوان باشد. هم‌چنین ممکن است تعدادی از نرم‌افزارها با آن سازگار نباشند و به‌درستی اجرا نشوند.

اگر مواردی که در بالا گفته شد برایتان مهم نیست، می‌توانید به این صفحه مراجعه و اقدام به ثبت‌نام و دانلود نسخه‌ی آزمایشی عمومی macOS High Sierra کنید. در حال حاضر زمان دقیق انتشار نسخه‌ی نهایی و پایدار این سیستم‌عامل مشخص نیست؛ اما می‌توان حدس زد که مانند نسخه‌های قبل، این نسخه هم در انتهای سال جاری میلادی عرضه شود.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علی می‌گوید

    این سیستم عامل روروی لب تاپ های عادی هم میشه نصب کرد یا فقط برای محصولات اپله؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      فقط برای مک‌‌های اپل