هواوی میت 10 احتمالاً با تراشه 10 نانومتری Kirin 970 عرضه خواهد شد

دور از انتظار نیست که اکنون هواوی در حال کار روی جانشین میت ۹ باشد. از طرف دیگر قطعاً از تراشه‌ی جدیدتری در آن استفاده خواهد کرد که طبق شایعات ۱۰ نانومتری خواهد بود.

0

این تراشه‌ی ۱۰ نانومتری به احتمال زیاد Kirin 970 خواهد بود که می‌توان آن را هم‌رده‌ی پردازنده‌های اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵ قرار داد. انتظار می‌رود که از پردازنده‌ی Cortext-A73 در این تراشه استفاده شود؛ همان‌طور که در Kirin 960 به‌کاررفته در هواوی پی۱۰ شاهد آن بودیم. البته با وجود معرفی پردازنده‌ی Cortex-A75، به‌نظر می‌رسد که این شرکت استفاده از آن‌ها را در این مقطع کار درستی نمی‌داند.

پردازنده‌ی گرافیکی این تراشه هم بهبود کوچکی پیدا خواهد کرد و از مدل Mali-G71MP8 به مدل G71MP12 ارتقا می‌یابد. با این وجود هنوز هیچ جزئیاتی از سرعت پردازنده‌های این تراشه درز نکرده است. استفاده از تراشه‌ی ۱۰ نانومتری می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد میت ۱۰ و میزان مصرف باتری آن بگذارد. در روزهای گذشته هم شایعه‌ای مبنی بر استفاده از صفحه‌نمایش بدون حاشیه در این گوشی منتشر شده بود که در فارنت خواندید. انتظار می‌رود که این گوشی در پاییز امسال معرفی شود.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.