این چراغ خواب هوشمند اعلان‌های شما را به اطلاعتان می‌رساند!

چراغ‌خواب‌ها نیز به سمت هوشمند شدن پیش‌ می‌روند و در همین راستا به چراغ‌ خواب هوشمندی برخورد کردیم که اعلان‌های شما را نیز به اطلاعتان می‌رساند.

0

جدود ۲ سال پیش در یک پروژه کیک‌استارتر شاهد چراغ‌ خوابی بودیم که با بلوتوث می‌توان آنرا کنترل کرد. سازنده این چراغ‌ خواب در یکی دو سال گذشته ایده‌های جالبی را در سر پرورانده است و اکنون با چراغ  خوابی طرف هستیم که در کنار اعلان نوتیفیکیشن‌های گوشی، امکانات ویژه جالب دیگری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این چراغ خواب جدید انرژی خود را از یو‌اس‌بی دریافت می‌‌کند و به شبکه وای‌وای داخل منزل متصل می‌شود، به لطف پشتیبانی از پروتکل‌های IFTTT، می‌توان تعامل‌های مختلفی را با این چراغ خواب برقرار کرد.

به این ترتیب اگر منتظر دریافت پیام مهمی هستید می‌توانید تخت بخوابید چرا که چراغ‌ خوابِ شما بیدار است و پس از دریافت این پیام شما را مطلع خواهد کرد. به صورت پیش فرض چراغ خواب Aumi Mini وضعیت هوا و قطع شدن اتصال وای‌فای را نیز به کاربر اطلاع می‌دهد.

در اپلیکیشنی که همراه این چراغ خواب باید در گوشی هوشمند نصب شود شاهد امکاناتی برای تنظیم رنگ نور چراغ خواب هستیم. جالب است بدانید چراغ خواب Aumi Mini می‌تواند حرکات را در شب تشخیص دهد و به محض حضور شما در اتاقی که تاریک است روشن شود.

برای شروع ساخت چراغ‌ خواب Aumi Mini مبلغ ۲۲،‌۸۲۱ دلار نیاز بود که با توجه به خلاقیت‌هایی که در این محصول شاهد هستیم سرمایه‌ مورد نیاز برای ساخت آن جمع آوری شده و قرار است پس از ساخت، این چراغ خواب با قیمتی معادل با ۲۴ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.