کارت گرافیک AMD Vega Frontier سرانجام با قیمت 999 دلار عرضه شد

حدود ماه پیش AMD کارت گرافیک Vega Frontier را معرفی کرد، اکنون نیز شاهد راهی شدن کارت گرافیک Vega Frontier با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار هستیم.

0

اگر اخبار فارنت را دنبال کرده باشید شاید به خاطر داشته باشید که در خبری گفتیم AMD‌ سرانجام اولین کارت گرافیک سری Vega را برای حرفه‌ای‌ها معرفی کرد

اکنون نیز همان‌گونه که AMD وعده داده بود شاهد عرضه کردن نسل جدید کارت‌های گرافیک  Vega Frontier هستیم. AMD در حین معرفی سری جدید کارت‌های گرافیک  Vega Frontier اشاره‌ای به قیمت آن‌‌ها نکرد اما پس از آغاز فروش این محصولات شاهد قیمت آن‌‌ها نیز هستیم.

بد نیست بدانید کارت گرافیک  Vega Frontier که از طریق گردش هوا خنک می‌شود قیمتی برابر با ۹۹۹ دلار دارد و نسخه‌ای حرفه‌ای‌تر این کارت که از خنک‌‌کننده مایع بهره گرفته است قیمتی برابر با ۱۴۹۹ دلار دارد.

از آنجایی که این کارت گرافیک‌های حرفه‌ای عملاً در اختیار مخاطبین قرار نگرفته‌اند نمی‌توان در خصوص آن‌ها نظر داد اما ظاهرا AMD کارت‌ گرافیک‌های  Vega Frontier را برای تولیدکنندگان محتوای گرافیکی در نظر گرفته است و در نتیجه کارت‌های گرافیک سری  Vega Frontier را نمی‌توان انتخاب خوبی برای گیمرها دانست.

به همین دلیل AMD وعده داده است که کارت‌های گرافیک سری Vega RX با ویژگی‌های حرفه‌ای مختص گیمرها در راه است. به این نکته نیز اشاره کنیم که AMD درایور دوگانه‌ای را برای کارت‌های گرافیک سری Vega Frontier در نظر گرفت است.

در نتیجه کاربر قادر است به راحتی تنظیمات این کارت گرافیک را به جای تعامل با نرم‌افزارهای حرفه‌‌ای مانند اتوکد، برای انجام بازی‌های گرافیک بالا اعمال کند. این کار دست افرادی که مشغول ساخت و توسعه بازی برای واقعیت مجازی هستند را نیز باز می‌گذارد.

در مجموع باز هم باید منتظر ماند تا عملکرد این گرافیک‌های حرفه‌ای را در کار و انجام امور گرافیکی بررسی کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.