کوالکام تراشه Snapdragon Wear 1200 را برای پوشیدنی‌های ارزان‌قیمت معرفی کرد

کوالکام تراشه Snapdragon Wear 1200 را برای پوشیدنی‌‌های ارزان قیمت معرفی کرد، امکانات این تراشه باعث می‌شود شاهد پیشرفت تجهیزات پوشیدنی ارزان‌ قیمت و میان‌رده باشیم.

0

کوالکام پیش از این تراشه اسنپ‌دراگون وِر ۱۱۰۰ را برای تجهیزات پوشیدنی هوشمند میان‌رده راهی بازار کرده بود. اکنون نیز شاهد نسل جدید این تراشه با نام Snapdragon Wear 1200 هستیم.

در نگاه اول به تراشه اسنپ‌دراگون ور ۱۲۰۰ می‌توان گفت این تراشه پیشرفت‌های زیادی نسبت به تراشه اسنپ‌دراگون ور ۱۱۰۰ داشته است. جالب اینجاست که تراشه اسنپ‌دراگون ور ۱۲۰۰ به لحاظ ابعاد نیز شاهد کاهش حجم چشمگیری است. این تراشه جدید چیزی حدود ۴۵ درصد نسبت به اسنپ‌دراگون ۱۱۰۰ کوچک‌تر شده است.

از طرف دیگر شاهد ویژگی‌های بیشتری در این تراشه هستیم. پشتیبانی از LTE Cat M1 باعث شده است تا تجهیزات هوشمندی که از اسنپ‌دراگون ور ۱۲۰۰ بهره خواهند گرفت مصرف کمتری در حین ارتباط با شبکه LTE داشته باشند.

ناگفته نماند که اسنپ‌دراگون تراشه جدید پوشیدنی خود را برای حضور در پوشیدنی‌های اندرویدی طراحی نکرده است، اما به احتمال زیاد شاهد حضور این تراشه در دستبند‌های هوشمند سلامتی و سایر تجهیزات پوشیدنی هوشمندی که نیاز به ارتباط مستقیم با اینترنت دارند خواهیم بود.

از طرف دیگر حضور چیپست‌هایی نظیر تراشه اسنپ‌دراگون ور ۱۲۰۰ باعث خواهد شد تا شاهد ابزارهای هوشمند پیشرفته‌تری برای استفاده در بستر اینترنت اشیا نیز باشیم. به لطف ابعاد کوچک این تراشه، شرکت‌های فعال در زمینه اینترنت اشیا نیز قادر خواهند بود تجهیزات هوشمند پوشیدنی کوچکتری را سازگار با اینترنت اشیا راهی بازار کنند.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که مراحل ساخت و تولید تراشه اسنپ‌دراگون ور ۱۲۰۰ به پایان رسیده است و اسنپ‌دراگون در حین معرفی این تراشه جدید اعلام کرد که از هم اکنون آماده راهی شدن به بازار است.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.