وال استریت: سامسونگ 16 تیرماه Galaxy Note 7 FE را عرضه خواهد کرد

سامسونگ دستی بر سر گلکسی نوت ۷های مرجوعی کشیده است و قرار است ۱۶ تیر ماه نسخه‌ای اصلاح شده از این گوشی را با نام Galaxy Note 7 FE راهی بازار کند.

0

گلکسی نوت ۷ چنان بلایی بر سر سامسونگ آورد که بعید به نظر می‌رسید دوباره سامسونگ هوس راهی کردن این گوشی را به بازار کند. اما ظاهرا سامسونگ قصد دارد نسخه اصلاح شده گلکسی نوت ۷ با نام گلکسی نوت 7 FE را ۱۶ تیر ماه روانه بازار کند.

اگر خبرهای نوت ۷ را دنبال کرده باشید حتما به خوبی یادتان هست که این گوشی در قسمت باتری دچار مشکل بود و در نتیجه گزارش‌های زیادی از آتش‌سوزی‌های ناشی از گلکسی نوت ۷ به بیرون منتشر شد. این موارد به اندازه‌ای بالا گرفت که سامسونگ مجبور شد عطای گلکسی نوت ۷ را به لقایش ببخشید و حدود ۳ میلیون دستگاه نوت ۷ را فراخوان کند.

در نهایت نیز خط تولید گلکسی نوت ۷ بسته شد. اما به غیر از مشکل باتری، انصافا باید گفت گلکسی نوت ۷ گوشی خوب و همه‌ فن حریفی بود. در نتیجه سامسونگ قسمت‌هایی از نوت ۷ را تغییر داده است تا دیگر شاهد مشکل آتش‌سوزی این گوشی خوش قد و بالا  نباشیم.

بنا به گزارشی که از جانب وال‌استریت ژورنال منتشر شده است گلکسی نوت ۷ FE قرار است فعلا تنها در کره جنوبی راهی بازار شود. با این حساب شاید این گوشی به بیرون از خاک کره راه پیدا نکند.

کارشناسان صنعت موبایل بر این باور هستند که گلکسی نوت ۷ FE به فروش گلکسی‌های اس ۸ لطمه‌ای وارد نخواهد کرد.

از طرف دیگر به این نکته نیز اشاره کنیم که بر اساس آخرین گزارش‌ها، علی‌رغم اخطار و فراخوانی‌های سامسونگ هنوز هم بعضی از کاربران از گلکسی نوت ۷ استفاده می‌کنند. با این حساب چه بسا عرضه گلکسی نوت ۷ FE باعث شود تا این دسته از کاربران نسبت به خرید نوت 7 FE که نسخه‌ای امن و بی‌خطر از گلکسی نوت ۷ است اقدام کنند.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.