اپ‌نت: ذخیره و به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها در فضای ابری MEGA

اگر قصد دارید فایل‌های مهم خود را در یک فضای ابری آنلاین ذخیره کرده و یا به اشتراک بگذارید یکی از گزینه‌های امن سرویس MEGA است که اپلیکیشن آن را می‌توانید در گوشی هوشمندتان نصب کنید.

1

شاید سرویس مگاآپلود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های به اشتراک‌گذاری فایل به خاطر داشته باشید که پس از جریانات لایحه SOPA و حمله FBI به سرورهای این وب‌سایت به جرم نقض کپی‌رایت برای همیشه تعطیل شد. بنیان‌گذار این سرویس که نام خود را به کیم دات کام تغییر داده چند سال پیش سرویس MEGA را به عنوان جانشین آن معرفی کرد که 50 گیگابایت فضای رایگان در اختیار کاربران می‌گذارد.

در اپلیکیشن مگا می توانید فایل‌های خود را آپلود کرده و لینک آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و یا با فعال کردن قابلیت Camera Upload تمام تصاویر و ویدئوهای گرفته شده با دوربین گوشی‌تان را به‌صورت خودکار آپلود کنید. مگا ادعا می‌کند تمامی ارتباطات و اطلاعات شما با سرورها به صورت دوطرفه رمزنگاری شده و به این ترتیب حتی خود مگا نمی‌تواند از محتوای فایل‌های شما بدون اجازه‌تان سر دربیاورد.

به این ترتیب اگر به دنبال یک فضای ذخیره‌سازی ابری ایمن هستید MEGA را حتماً امتحان کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمد می‌گوید

    سلام وقتتون بخیر
    من مگا رو دانلود کردم و ابتدا فضای ۵۰ گیگ رو برام نشون میداد همینکه شروع کردم به آپلود اطلاعات بعد از شاید دوهفته الان فضای ۱۵ گیگ رو بهم نشون میده و رفتم توی قسمت تنظیماتش دیدم در قسمت ثبت نام رایگانش نوشته Expired واقعیتش متوجه نشدم . اگه ممکنه راهنماییم کنید خیلی ازتون ممنون میشم . خدا خیرتون بده.