اپل سرانجام نسخه آزمایشی عمومی iOS 11 را منتشر کرد

این نسخه از iOS که اخیراً در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC معرفی شد و دارای تغییرات کوچک و بزرگ زیادی است، هم‌اکنون برای آزمایش در دسترس عموم قرار گرفته است.

0

همانند روال پیشین آپدیت‌های iOS، این نسخه شامل تغییرات و بهبودهای معمول است؛ اما علاوه بر آن در این نسخه شاهد تمرکز زیادی روی آی‌پد هستیم که به‌واسطه‌ی صفحه‌ی بزرگ و قابلیت اتصال کبیورد، آن را به ابزار بسیار قدرتمندتری تبدیل می‌کند.

اکنون می‌توانید در آی‌پد از قابلیت بکش‌ورهاکن یا همان drag and drop برای انتقال فایل‌ها بین اپلیکیشن‌ها استفاده کنید، نوار اپلیکیشن‌ها را بزرگ‌تر کنید تا اپ‌های بیش‌تری را در خود جای دهد، هم‌زمان سه اپلیکیشن مختلف را در صفحه اجرا کنید و در نهایت از سیستم مدیریت فایلی که با آی‌کلود هم‌گام‌سازی می‌شود استفاده کنید. هم‌چنین تغییرات کوچک و مفید دیگری در این نسخه اعمال شده است که می‌توان از آن‌ها به قابلیت تصویربرداری از صفحه‌نمایش، بهبود مرکز کنترل و افزایش امکان شخصی‌سازی آن و در نهایت افزوده‌شدن قابلیت ترجمه به دستیار صوتی سیری اشاره کرد.

مانند هر نسخه‌ی آزمایشی دیگر، قطعاً با باگ‌های زیادی در این نسخه مواجه خواهید شد. پس ابتدا از داشتن پشتیبان از اطلاعاتتان مطمئن شوید تا اگر دستگاهتان به مشکل خورد، بتوانید آن‌ها را بازگردانی کنید. انتظار می‌رود نسخه‌ی نهایی iOS 11 اواخر تابستان و پس از مراسم سالانه‌ی معرفی آیفون اپل منتشر شود.

در نهایت می‌توانید از طریق این لینک اقدام به دریافت این نسخه‌ی آزمایشی کنید و سایر امکانات iOS 11 را نیز می‌توانید در اینجا بخوانید.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.