سامسونگ نسخه صورتی رنگ گلکسی اس ۸ پلاس را به صورت محدود عرضه کرد

مدتی پیش شاهد تصاویری بودیم که به نسخه صورتی رنگ گلکسی اس ۸ پلاس نسبت داده می‌شد، ظاهرا این تصاویر صحت داشته است و شاهد عرضه نسخه صورتی رنگ گلکسی اس ۸ پلاس به صورت محدود در تایوان هستیم.

0

گلکسی اس ۸ پلاس رنگ‌بندی قابل قبول و مشتری پسندی دارد، اما انصافا باید گفت جای رنگ صورتی در رنگ‌بندی این گوشی خالی بود. در همین راستا پیش از این نیز تصاویری از گلکسی اس ۸ پلاس به بیرون منتشر شده بود که از حضور رنگ صورتی در این گوشی پرچمدار حکایت می‌کرد.

اکنون نیز باخبر شدیم پرچمدار بزرگ‌تر سامسونگ در تایوان رخت صورتی بر تن کرده و در یک بازه زمانی محدود به فروش می‌رسد. به این ترتیب در حال حاضر تنها این تایوانی‌ها هستند که می‌توانند نسخه گلکسی اس ۸ پلاس صورتی را سفارش دهند، اما می‌توان اینگونه برداشت کرد که سامسونگ عرضه گلکسی اس ۸ پلاس به رنگ صورتی را در تایوان انجام داده تا بازخورد خریداران برای خرید این رنگ گلکسی اس ۸ پلاس را آزمایش کند.

به این ترتیب اگر رنگ صورتی گلکسی اس ۸ پلاس در تایوان با استقبال خریداران روبرو شود چه بسا سامسونگ رنگ صورتی پرچمدار بزرگ‌تر خود را برای سایر کشورها نیز عرضه کند.

صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی، پردازنده اکسینوس ۸۸۹۵، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو، به همراه باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری از مواردی است که در نسخه صورتی گلکسی اس ۸ پلاس مانند سایر نسخه‌‌های این گوشی شاهد هستیم.

از آنجایی که احتمال می‌رود گلکسی نوت ۸ در ماه‌های آینده رونمایی شود، کاربرانی که به دنبال گوشی‌های پرچمدار سامسونگ هستند رفته‌رفته تمایل کمتری به خرید گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ پیدا می‌کنند و ترجیح می‌دهند برای گلکسی نوت ۸ صبر کنند. در نتیجه عرضه گلکسی‌های اس ۸ سامسونگ در رنگ‌بندی‌های متنوع می‌تواند انگیزه‌ای برای خرید این دسته از خریداران باشد.

اگر از طرفداران پرچمداران سامسونگ باشید حتما به خاطر دارید که سامسونگ در گلکسی اس ۷ اج نیز رنگ‌بندی بیشتری را نسبت به گلکسی اس ۷ اعمال کرده بود، با این حساب چه بسا که رنگ صورتی را تنها در گلکسی اس ۸ پلاس شاهد باشیم.

 

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.