سامسونگ پس از اپل در رتبه دوم فروش پوشیدنی‌های هوشمند دنیا

بر اساس آخرین گزارش‌ها دو غول بزرگِ حاضر در صنعت موبایل توانسته‌اند بازار پوشیدنی‌های هوشمند را نیز قبضه کنند و سامسونگ پس از اپل در رتبه دوم فروش پوشیدنی‌های هوشمند دنیا قرار دارد.

0

تجهیزات پوشیدنی هوشمند سلا‌نه‌سلانه جای خود را در دل کاربران باز می‌کنند، جالب اینجاست که بر اساس جدیدترین گزارش‌ها سلاطین موبایل توانسته‌اند بازار تجهیزات پوشیدنی هوشمند را نیز از آن خود کنند.

گزارش‌های جدیدی که از جانب موسسه آماری استراتژی آنالیتیکس (Strategy Analytics)، به بیرون منتشر شده است حکایت از پرچمداری اپل و سامسونگ در بازار تجهیزات هوشمند پوشیدنی دارد.

بر اساس آماری که از جانب این موسسه منتشر شده است اپل در سه ماهه اول سال میلادی جاری توانسته است ۵۳ از فروش تجهیزات پوشیدنی هوشمند را از آن خود کند.

سامسونگ نیز در بازار تجهیزات پوشیدنی هوشمند دست روی دست نگذاشته و توانسته ۱۲.۸ درصد از این بازار را از آن خود کند. شرکت فیت‌بیت نیز با دست‌بند‌های هوشمند دوست‌داشتنی خود سایه به سایه سامسونگ در بازار تجهیزات پوشیدنی هوشمند قدم برداشته است و ۱۲.۲ درصد از سهم این بازار را به منزل برده است.

اگر از طرفداران ساعت‌های هوشمند باشید حتما ویژگی‌های برجسته ساعت هوشمند گیر اس ۳ سامسونگ به گوش شما خورده است. کارشناسان بر این باور هستند که این ساعت هوشمند با توجه به محبوبیتی که در بین کاربران دارد توانسته سامسونگ را در رتبه دوم شرکت‌های فروشنده تجهیزات هوشمند پوشیدنی ارتقا دهد.

آماری که به آن اشاره شد مربوط به فروش تجهیزات پوشیدنی هوشمند بود. در این آمار گزارش مقدار عرضه تجهیزات پوشیدنی هوشمند به بازار نیز به چشم می‌خورد. بر اساس این گزارش اپل با میزان ۱۶ درصد باز هم در رده اول قرار گرفته است. شیائومی و فیت‌بیت نیز به ترتیب با میزان ۱۵.۵ درصد و ۱۲.۳ درصد در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.