میت 10 هواوی از صفحه‌نمایش بدون حاشیه بهره خواهد برد

طبق شایعاتی که اخیراً از کشور چین منتشر شده است، گوشی میت 10 هواوی با صفحه‌نمایش بدون حاشیه معرفی خواهد شد.

0

شرکت هواوی در پاییز هر سال، گوشی‌های سری میت خود را به‌روز می‌کند و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده جانشین میت 9، یعنی میت 10 هم از سوی این شرکت معرفی شود. تابه‌حال هیچ اطلاعاتی از این دستگاه منتشر نشده است، اما طبق شایعات منتشرشده، میت ۱۰ دارای صفحه‌نمایش بدون حاشیه خواهد بود.

این‌روزها خیلی از تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی در تلاش برای ساخت گوشی‌های با این ویژگی هستند و حال به‌نظر می‌رسد که هواوی هم در تکاپو است تا به جمع آن‌ها بپیوندد. با تب‌وتابی که هم‌اکنون برای به‌کارگیری این ویژگی وجود دارد، احتمالاً به‌زودی گوشی‌های میان‌رده هم از آن بهره خواهند برد.

هنوز اندازه‌ی دقیق این صفحه‌نمایش مشخص نیست؛ اما به احتمال زیاد بزرگ‌تر از ۵ اینچ خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، دیگر مشخصات این گوشی احتمالاً پردازنده‌ی 10 نانومتری Kirin 970 و دارا بودن حسگر اثرانگشت زیر خود صفحه‌نمایش خواهد بود و با اندروید 7 نوقا عرضه خواهد شد.

شایعه‌ی جذاب دیگری هم منتشر شده است که طبق آن میت 10 دارای دوربین دوگانه هم در جلو و هم در عقب خواهد بود که اگر این‌گونه باشد، با گوشی متمایزی روبه‌رو خواهیم بود.

منبع Ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.