ال‌جی V30 احتمالاً با بدنه شیشه‌ای و شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد

طبق جدیدترین شایعات پرچم‌دار بعدی ال‌جی اولین گوشی از سری V خواهد بود که با بدنه شیشه‌ای و مجهز به شارژ بی‌سیم عرضه می‌شود.

0

گوشی‌های سری V ال‌جی با قابلیت‌های خاص برای کاربران خاص طراحی و عرضه می‌شوند و از بدنه‌های مستحکم با استاندارد نظامی MIL-STD برخوردارند.

اما ظاهراً V30 قرار است شباهت بیشتری به G6 داشته باشد و به این ترتیب برای اولین بار از بدنه شیشه‌ای و شارژ بی‌سیم بهره خواهد برد. به این ترتیب سرانجام خبری از باتری قابل تعویض توسط کاربر نیز نخواهد بود و بدنه فلزی نیز جای خود را به شیشه خواهد داد. البته از آن‌جا که جی 6 نیز تا حدی دربرابر ضربه مقاوم است انتظار داریم V30 نیز این ویژگی را حفظ کند.اگر به خاطر داشته باشید سامسونگ نیز طی چندسال طراحی سری گلکسی اس و گلکسی نوت خود را به یکدیگر نزدیک و شبیه کرد و به نظر می‌رسد همین اتفاق برای ال‌جی نیز خواهد افتاد.

گفته می‌شود V30 نیز مانند جی 6 از دوربین دوگانه واید+معمولی بهره برده و حسگر اثر انگشت آن نیز طبق معمول در پشت دستگاه جای خواهد گرفت. از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 835 و مبدل صوتی جدید Quad DAC اشاره کرد.

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.