نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 7 برای شیائومی Mi Max منتشر شد

شیائومی هوای گوش‌های تراز اول خود را دارد و این گوشی‌ها همیشه از موهبت دریافت آپدیت‌های جدید اندروید بهره می‌برند، باخبر شدیم شیائومی Mi Max نیز آپدیت آزمایشی اندروید 7 را دریافت کرده است.

0

اگر از علاقه‌مندان گوشی‌‌های بلند و بالا باشید به احتمال زیاد شیائومی Mi Max را می‌شناسید، شیائومی اخیرا مدل جدیدتر این گوشی که لقب بزرگ‌ترین گوشی هوشمند شیائومی را به دنبال می‌کشد را با نام Mi Max 2 با دوربین 4K و ۳ گیگابایت رم راهی بازار کرده است.

گوشی Mi Max نیز که مدتی است در بازار حضور دارد عملکرد خوبی داشته و این امر باعث شده است شیائومی به لحاظ نرم‌افزاری دستی بر سر Mi Max بکشد و نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 7 را برای Mi Max منتشر کند.

این آپدیت جدید در کنار اندروید 7، از آپدیت‌های امنیتی خرداد ماه که از جانب گوگل منتشر شده است نیز بهره گرفته است. شیائومی دو مدل از گوشی Mi Max را در بازار دارد، یکی از این مدل‌ها از ۳ گیگابایت رم بهره می‌گیرد و مدل دیگر Mi Max را با میزان ۴ گیگابایت رم در بازار شاهد هستیم.

در حال حاضر تنها مدل ۳ گیگابایتی شیائومی Mi Max میزبان دریافت آپدیت اندروید 7 شده است، اما به احتمال زیاد در آینده نزدیک نسخه ۴ گیگابایتی شیائومی Mi Max نیز طعم شیرین آپدیت اندروید 7 را خواهد چشید.

شیائومی در گوشی‌های این شرکت از رام و رابط کاربری مختص خود استفاده می‌کند، به این ترتیب در آپدیت اندروید 7 که برای Mi Max منتشر شده است نیز شاهد حضور رام نسخه MIUI 8.5.1.0 خواهیم بود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.