تماشا کنید: قابلیت‌های جدید Edge Sense در راه HTC U11

ویژگی Edge Sense در HTC U11 حسابی خوش درخشیده و اچ‌تی‌سی درصدد اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی برای Edge Sense در HTC U11 است، در این زمینه ویدئویی نیز منتشر شده که تماشا کردن آن خالی از لطف نیست

0

اچ‌تی‌سی به تازگی گوش اچ‌تی‌سی یو ۱۱ را راهی بازار کرده است، این گوشی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است و به لطف این امکانات توانسته است تکانی به بازار راکد واحد موبایل اچ‌تی‌سی‌ بدهد.

انصافا باید گفت در بین تمامی امکانات جالب توجهی که در HTC U11 شاهد آن‌ هستیم، ویژگی Edge Sense بیشتر به چشم می‌خورد. اچ‌تی‌سی برای ایجاد قابلیت Edge Sence در HTC U11 خلاقانه عمل کرده است و در دو طرف کنار گوشی سنسورهایی را برای تشخیص فشار دست کاربر با کناره‌های گوشی تعبیه کرده است.

از این طریق کاربر می‌تواند در کنار تعامل با صفحه‌نمایش لمسی گوشی، با کناره‌های گوشی نیز از طرف فشار دادن، تعامل برقرار کند. ویژگی Edge Sense در نظر کاربران گوشی HTC U11 مقبول افتاده است و از قرار معلوم اچ‌تی‌سی قصد دارد در آپدیتی، امکانات جدیدی را به Edge Sense اضافه کند.

در همین زمینه ویدئویی از سوی اچ‌تی‌سی در یوتیوب منتشر شده که در این ویدئو شاهد امکانات جدید قابلیت Edge Sense در U11 هستیم. از قرار معلوم کاربران HTC U11 قادر خواهند بود با فشار دادن دو طرف گوشی در گوگل‌مپ زوم انجام دهند. این شیوه زوم کردن در گوگل فوتوز نیز اعمال خواهد شد.

اچ‌تی‌سی در این ویدئو به کاربران U11 نشان داد که Edge Sense در اپلیکیشن تقویم نیز نمای بین هفته و ماه را تغییر می‌دهد. خاموش کردن زنگ هشدار گوشی نیز یکی دیگر از مواردی است که در آپدیت بعدی به امکانات Edge Sense در HTC U11 اضافه خواهد شد. پاسخ دادن به تماس‌های دریافتی و قطع کردن تماس نیز از دیگر ویژگی‌هایی است که در آپدیت Edge Sence برای HTC U11 شاهد آن خواهیم بود.

امکانات جدید در Edge Sense به همین جا ختم نمی‌شود و اچ‌تی‌سی در U11 فرایند توقف مشاهده فیلم‌ را به کمک Edge Sense میسر خواهد کرد.

متاسفانه در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره شد، اچ‌تی‌سی اشاره‌ای به زمان عرضه این ویژگی‌های جدید به Edge Sense نکرده است. اما با توجه به رقابتی که در بازار گوشی‌های هوشمند تراز اول شاهد هستیم و وضعیتی که واحد موبایل اچ‌تی‌سی در بازار دارد، به احتمال زیاد کاربران HTC U11 برای دریافت آپدیت جدید Edge Sense و دسترسی به ویژگی‌های که به آن‌‌ها اشاره کردیم زمان زیادی منتظر نخواهند بود.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.