مشخصات، تاریخ عرضه و قیمت گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد

مطمئنا یکی از محصولاتی که بالاترین کاربران چشم انتظار را در سال جاری دارد و ممکن است دیرتر از زمان انتظار رونمایی شود گلکسی نوت 8 سامسونگ است.

0

سامسونگ در سال‌های گذشته همواره به نوعی زمان رونمایی و عرضه سری نوت خود را با زمان عرضه آیفون جدید اپل تنظیم کرده و حالا امسال نیز ظاهرا همچان رونمایی و عرضه گلکسی نوت 8 به زمان رونمایی و عرضه آیفون 8 اپل بستگی دارد. حالا اما گزارش‌های جدید نه تنها از زمان عرضه و رونمایی بلکه از مشخصات فنی و قیمت این گوشی هوشمند خبر دارند و با توجه به اعتبار فرد منتشر کننده این اطلاعات می‌توان تا حدودی به درستی آنها اعتماد کرد.

Evan Blass درز دهنده معروف اطلاعات محصولات دنیای فناوری با نام کاربری @evleaks در پست جدید خود مدعی شده است که گلکسی نوت 8 در زمانی در نیمه دوم سپتامبر امسال (25 شهریور تا هشتم مهر ماه) رونمایی خواهد شد که البته با شایعات منتشر شده در خصوص زمان رونمایی این گوشی تاکنون متناقض است.

وی به نقل از یک فرد مطلع در شرکت سامسونگ اعلام کرده که گلکسی نوت 8 گرانترین گوشی هوشمند سامسونگ تا به امروز لقب خواهد گرفت و نسخه آنلاک آن به قیمت 999 یورو در اروپا به فروش خواهد رسید که در مقایسه با قیمت 799 یورویی گلکسی اس 8 و 899 یورویی گلکسی اس 8 پلاس قیمت بالایی به نظر می‌رسد. اگر در حال تبدیل قیمت آن به دلار هستید باید بگویم می‌توانید انتظار قیمت 925 دلاری را برای گلکسی نوت 8 داشته باشید چرا که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به قیمت 725 و 825 دلار به فروش رفته‌اند.

بنابر این گزارش، گلکسی نوت 8 با صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 18.5:9 عرضه شود که طبیعتا نسبت به صفحه نمایش 6.2 اینچی گلکسی اس 8 پلاس بزرگتر و با توجه به مشخصات سری نوت. متفاوت‌تر خواهد بود.

ظاهرا با وجود تمام گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ با طراحی دوربین اصلی دوگانه خواهد بود که به دو سنسور 12 مگاپیکسلی و فناوری ضدلرزش OIS مجهز خواهد بود. آرایش دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 افقی بوده و در کنار این سنسورها، حسگر ضربان قلب و فلش دوربین قرار گرفته‌اند. حسگر اثر انگشت همچنان در قاب پشتی جای گرفته و ظاهرا هنوز سامسونگ موفق به جای دادن آن زیر صفحه نمایش نشده است و مکان قرارگیری آن فعلا در سمت راست فلش و سنسورهای دوربین است و ظاهرا در طراحی آن فاصله بیشتری از سایر اجزا به نسبت گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در نظر گرفته شده است.

از نقطه نظر مشخصات فنی گلکسی نوت 8 با Exynos 8895 و یا اسنپ دراگون 835 با توجه به بازارفروش خود عرضه خواهد شد و به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود. ظرفیت باتری گلکسی نوت 8 سامسونگ 3300 میلی‌آمپرساعت خواهد بود که کمتر از ظرفیت باتری گلکسی اس 8 پلاس است و می‌توان گفت به دلیل میزان جائیست که قلم S Pen در بدنه گلکسی نوت 8 به خود اختصاص داده است.

صحبت از S Pen به میان آمد بد نیست بدانید که سامسونگ قابلتی‌های این قلم هوشمند را باز هم بیشتر کرده و چیزهایی مانند قابلیت ترجمه کامل جمله، تبدیل نرخ‌ ارزهای رایج و همچنین پین کردن یادداشت‌های نوشته شده با قلم به صفحه نمایش always-on را به آن افزوده است.

گلکسی نوت 8 مطابق انتظار از DeX سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد.

 

منبع evleaks
از طريق Venturebeat Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.