رونمایی از سامانه اطلاع‌رسانی تابان و سامانه آموزش الکترونیکی سامان برای اصناف کشور

رئیس جمهور از بزرگترین «سامانه تلویزیون تعاملی» و «سامانه آموزش الکترونیکی» اصناف کشور که با همکاری همراه اول راه اندازی شده است، رونمایی کرد.

0

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دکتر حسن روحانی پنجشنبه شب در ضیافت افطار با فعالان اقتصادی در روز ملی اصناف، از بزرگترین سامانه اطلاع رسانی اصناف و تلویزیون اینترنتی«تابان» و پرتال آموزش الکترونیکی اصناف «سامان» رونمایی کرد.

این سامانه با همکاری و سرمایه گذاری 450 میلیارد ریالی «همراه اول» و «هلدینگ توسعه اعتماد مبین» بر بستر «شرکت پردیس هوشمند آسمان» با هدف ساماندهی امر آموزش و اطلاع رسانی در جامعه صنفی و ارتقای سطح علمی و مهارتی شاغلان در واحدهای صنفی و خانواده ایشان و با توجه به ضرورت ارتباط دائم تشکلهای صنفی با متصدیان واحدهای صنفی و اطلاع رسانی و دسترسی آحاد جامعه به محتوای صوتی و تصویری مرتبط با حوزه اصناف راه اندازی شده است.

در آغاز این مراسم «علی فاضلی» رئیس اتاق اصناف کشور و «غلامحسین شافعی» رئیس اتاق بازرگانی ایران به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند و پیش از سخنرانی رئیس جمهور، سامانه های «تابان» و «سامان» با حضور رئیس جمهور، مدیرعامل همراه اول و وزیر صنعت، معدن و تجارت رونمایی شد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.