ببینید: سقف فروشگاه جدید اپل در شیکاگو شبیه به یک مک‌بوک غول‌پیکر است!

اپل همیشه در طراحی فروشگا‌ه‌‌های خود سلیقه به خرج می‌دهد این بار نیز شاهد هستیم که سقف فروشگاه جدید اپل در شیکاگو شبیه به یک مک‌بوک اپل ساخته شده است.

0

نوآوری و خلاقیت از سر و روی محصولات اپل می‌بارد، جالب اینجاست که این خلاقیت نه تنها در محصولات این شرکت که در ساختمان‌ها و بناهایی که توسط اپل ساخته شد‌ه‌اند نیز وجود دارد.

در همین راستا باخبر شدیم مراحل ساخت فروشگاه جدید اپل در شیگاکو روبه اتمام است. در نگاه اول این فروشگاه شاید با سایر فروشگاه‌های اپل فرق چندانی نداشته باشد اما اگر از بالا به این فروشگاه نگاه کنید متوجه خواهید شد که اپل با خلاقیت تمام، سقف این فروشگاه جدید در شیکاگو را به شکل یک مک‌بوک غول‌پیکر طراحی کرده است.

ویژگی‌های این فروشگاه جدید اپل به همین جا ختم نمی‌شود و از قرار معلوم بیشتر قسمت‌های این فروشگاه در زیر زمین بنا شد‌‌‌ه‌اند. البته به این نکته نیز باید اشاره کنیم که نوآوری و خلاقیت ارزان تمام نمی‌شود و طراحی منحصر به فرد این فروشگاه جدیدِ اپل، چیزی بیشتر از ۶۰ میلیون دلار خرج روی دست اپل باقی گذاشته است.

ناگفته نماند که اپل در طراحی ساختمان‌های خود مدت مدیدی است که از شرکت معماری خوشنام فاستر و شرکا کمک می‌گیرد. طراحی فروشگاه جدید اپل به گونه‌ای انجام شده است تا به فرانک لوید رایت (Frank Lloyd Wright)، یکی از طراحان اهل شیکاگو ادای احترام شود.

در فروشگاه جدید اپل نیز مانند سایر فروشگاه‌های این شرکت شاهد حضور دیوارهای شیشه‌ای هستیم. سقف این فروشگاه نیز که شکل یک مک‌بوک بزرگ را به خود گرفته است از جنس فلز است.

اپل برای افتتاح این فرشگاه جدید خود تاریخ خاصی را مشخص نکرده است، اما باتوجه به اینکه این فروشگاه مراحل ساخت پایانی خود را به سر می‌برد، انتظار می‌رود در آینده نزدیک شاهد افتتاح فروشگاه جدید اپل در شیکاگو باشیم.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر دستی در معماری دارید و به طراحی‌های ساختمان علاقه‌مند هستید به تماشای ساختمان جدید اپل در شیکاگو بنشینید که سقفی شبیه به یک مک‌بوک غول پیکر دارد.

 

منبع cultofmac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.