واتس‌اپ به‌زودی امکان ارسال هر نوع فایلی را به شما خواهد داد

محدودیت ارسال فایل با فرمت‌های مختلف به‌زودی در واتس‌اپ برداشته خواهد شد و این پیام‌رسان به کاربران امکان ارسال هر نوع فایلی را در آینده نزدیک خواهد داد.

0

انصافا باید گفت واتس‌اپ تاکنون دست کاربران را به لحاظ ارسال فایل با فرمت‌های مختلف به یکدیگر باز گذاشته است اما باز هم محدویت‌هایی برای ارسال فایل به فرمت دلخواه در واتس‌اپ وجود دارد.

تاکنون کاربران واتس‌اپ فایل‌هایی با فرمت‌های sv, doc, docx, pdf, ppt, pptx, rtf, txt, xls, xlsx را می‌توانستند به یکدیگر ارسال کنند. اما واتس‌اپ تصمیم گرفته است محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد را بردارد و در آینده نزدیک کاربران بتوانند هر فایلی را با فرمت دلخواه برای یکدیگر ارسال کنند.

ناگفته نماند که محدودیت ارسال فایل با فرمت‌های مختلف در واتس‌اپ برداشته می‌شود، اما محدودیت ارسال فایل با حجم‌های بالا همچنان در واتس‌اپ وجود دارد. به این ترتیب کاربران اندروید قادر خواهند بود هر فایلی را تا سقف حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال کنند. این محدودیت حجمی برای کاربران iOS میزان ۱۲۸ مگابایت است و کاربران نسخه دسکتاپ واتس‌اپ تنها می‌توانند فایل تا حجم ۶۴ مگابایت را بین یکدیگر رد و بدل کنند.

در کنار این ویژگی، واتس‌اپ به کاربران اجازه می‌دهد فایل نصبی برنامه‌های اندرویدی را با فرمت apk برای یکدیگر ارسال کنند.

اگر از کاربران واتس‌اپ هستید حتما به خوبی می‌دانید که مدتی پیش واتس‌اپ امکان مرور فایل‌های ذخیره شده در گوگل درایو و وان‌ درایو را نیز به کاربران داده بود. از این طریق کاربران می‌توانستند فایل‌هایی که در این فضاهای رایانش ابری ذخیره‌ کرده‌اند را با فرمت‌های pdf و فرمت‌های رایج آفیس برای یکدیگر ارسال کنند.

از حالا به بعد کاربران واتس‌اپ می‌توانند تصاویر و ویدئوهای خود که در گوگل‌ درایو و وان درایو ذخیره کرده‌اند را نیز بدون فشرده سازی برای یکدیگر ارسال کنند.

در پایان به این نکته نیز اشاره کنیم که موارد جدیدی که آن‌ها اشاره کردیم در حال حاضر به صورت آزمایشی از جانب واتس‌اپ در اختیار تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است و پس از اینکه این موارد آزمایش خود را پس دادند در آینده نزدیک برای تمامی کاربران این اپلیکیشن پیام رسان پرمخاطب عرضه خواهد شد.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.