ال‌جی از یک صفحه‌نمایش OLED غول‌پیکر 77 اینچی نامرئی و انعطاف‌پذیر رونمایی کرد

ال‌جی به عنوان یکی از پیشتازان صنعت صفحه‌های نمایش به‌تازگی از یک پنل 77 اینچی غول‌پیکر و نامرئی رونمایی کرده که با فناوری OLED ساخته شده و می‌تواند کاربردهای متنوعی داشته باشد.

0

شرکت LG Display به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های پنل‌های OLED به تازگی آخرین دستاورد خود را به اشتراک گذاشته است. این شرکت که پیش از این از صفحه OLED انعطاف‌پذیر 18 اینچی قابل لوله کردن با شعاع 30 و همچنین پنل نامرئی 55 اینچی با 40 درصد شفافیت در سال گذشته رونمایی کرده بود حالا دست به ساخت یک پنل 77 اینچی زده است.

این پنل جدید OLED وضوحی برابر با 3840 در 2160 پیکسل یا Ultra HD دارد و با 40 درصد شفافیت و شعاع انحنای 80 میلی‌متر می‌تواند در فروشگاه‌ها و یا مراکز تبلیغاتی مورد استفاده قرار بگیرد. به این ترتیب همان‌طور که در تصاویر می‌بینید می‌توان از این پنل در سطوح ناهموار و خمیده یا موج‌دار استفاده کرد بدون این‌که نیاز به قرار دادن چندین پنل خمیده در کنار یکدیگر باشد.

با این وجود نباید انتظار داشته باشید ال‌جی یک تلویزیون 77 اینچی با این پنل بسازد چرا که کاربرد اصلی چنین پنل‌هایی در مکان‌های عمومی و فروشگاهی خواهد بود.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.